Thursday 8 December 2011

Penangan Ombak Rindu..

Fuhh..Akhirnya aku lepas jugak pergi nonton ombak rindu..Actually aku mmg dah lama gile tak tengok wayang..layan DVD @ astrofirst..Nak tak nak aku mmg kena pergi time keje la sebab kalau weekend aku nak sorok mana anak aku tu..huhu..Disebabkan hal tersebut aku terpaksa skip ckettt je waktu keje..hikhik..Citer tu 2jam.. sejam je aku curik..sejam lagi lunch our..Maap bos..tapi semua tugas saya dah settle awal2.. T____T


Aku xcited sangat nak tgk citer ni sebab semua orang cakap besh gilak..Two thumbs Up la...Aku pon ketor kepala nak tgk jugak walaumacammmanasusahpon..huhu..Dalam Fb semua orang sibok dok citer macam2 pasal citer ni..kat radio pon boleh tahan..asek2 "ombak rindu"..Dan dengan itu terjadila adegan pemontengan keje..hahaha..Amponn..Lepas ni saya janji keje rajin2 sampai malam ye bos.. (bohongbelaka)

Ok aku rasa mcm nak komen skit tentang klasifikasi tontonan tu..eh betul ke apa aku eja tu..contoh mcm 18sx..U..18SG.. ha benda tula aku nak komen..Pada pendapat aku la kan..Tak sepatutnya citer tu diklasifikasikan sebagai "U" tau..Sebab banyak jgkla adegan "senset" dalam citer tu..Tapi aksi tersebut takde la melampau smpai out terus aksi tu..Tapi ni kan "malaysia"..Budak2 tak sepatutnya tgk citer tu..Sbb masa aku tgk tu ada parents yang bwk anak2 dorang..Bila part 'tu' aku asa mcm malu je kat budak2 tu..dorang pon senyap je tgk hakhak..Tak sesuai hokeyy!

Lepas tu pulak makcik tua yang sakit tu tak payahla sampai nak berkemban betol2..dah la tgh mandi..Lebih baik cover cket ngn towel..tak salah kan..Rasa macam pengkritik filem lak..hehe..takde ni pandangan aku je sebagai penonton..

Tapi kalau isi citer tu best..Aku layan sampai mengalir jugakla air mata ni..tapi takde la nangis soksek2..Aku dgr orang belakang aku tersedu-sedan sampai..uhu..shame on u..Beriye benor menghayati citer..Well tahniah la kat pengarah dia tu (nama tak hengat)..Rasanya citer dia mcm lain cket dari novel..Entahla aku pon dah tak ingat..(terasa banyak betol aku tak ingat) Sebab novel dia tu aku khatam masa zaman sekolah dulu..Banyak benda dah berlalu so banyak benda aku dah lupa..hihi..

Tapi tak silap aku MK heroin calon ke2 kan..Bukan ke awek sunsilk Nur Fathiyah tu ke calon heroin yang 1st..dia tolak sebab byk sgt commitment..Hurm entahla aku rasa la..Tapi kalau dia jadi heroin mybe lagi real & besh!


P/s : Aaron aziz aoouuch...damn u! hahahaha..

No comments: