Tuesday 20 December 2011

Arabian Nite - Ms Garden Hotel

Warggh ngantuknye..seyesly aku betol2 sgt mengantuk sekarang..Kalau aku letak kepala atas meja ni confirm masuk mimpi terus..Masa drive tadi Tuhan saja yang tahu betapa aku ni menahan mata daripada tertutup..Sampaikan aku mengharap semua traffic light yang aku lalu kuar lampu merah so that aku boleh tido sekejap..hukhuk..aisshh bahaya tol..Ni la penangan malam tadi punye pasal..

Tapi walaupapepon syioook gilak! Mak menari tak hengat dunia noks! sampai ketar lutut ni..hahaha..Sebenarnya aku memang tak plan nak pergi dah sebab kes malang yang terjadi kat femly aku baru2 ni..Yerla sampai bila aku nak bermuram durja..Yang lepas tu biarlah lepas..Amik iktibar apa yang terjadi kan..Bila dah decide nak pergi last minit  takde la nak buat preparation gempak2 nak hadir ke majlis ni..Aku memang teringin nak pergi..hubby pon bagi green lite..Tapi yang paling aku nak pergi sangat sbb ticket tu ada orang sponsor..kalau aku nak beli ticket tu RM80 sekeping memang tak lar..Lagipon bila lagi nak join benda2 cmni..(daratnya kau selama ni)..Bila masuk je ala retis yang very the hawt gitew..hahaha perasan sungguh!

Group aku malaram ala kadar je..termasukla aku..tak tau nak pakai apa..Ingat nak la jugak ikut tema..At least orang ckp respect kat majlis kan..Dah aku takde apa nak pakai aku pon sarung jerla apa yang ada..Setidak2nya aku berbaju takdela naked hahaha..gilo!

Kat dalam tu aku tgk orang lain..mak aih..boleh tahan melaramnye..Ada yang group tu orang cakap memang baru keluar dari padang pasir la..cuma tak bawak unta je..Kalau bwk memang real giler..hahaha..Mokcik2 pon boleh tahan..meleret2 kain pon ada..bling kat pinggang..bling2 kat kepala..Pastu ada jurai2 pulak kat montot..hikhik..pastu yang over pon ada..Pakai macam rain coat..Taula sekarang musim tengkujuh sampai terbawak2 dalam majlis..hahaha..sedapnya aku mengata kat orang..Mengalahkan azwan ali dah aku ni..Over Hokay..! Baiklah takmo mengondem dah..Takde la bagi aku dorang sume sporting la ikut tema majlis..Macam tu la sepatutnya kan ..

Sebenarnya majlis makan malam kami tu dianjurkan oleh "Perkumpulan Wanita Cawangan Mahkota Putra"( Perempuan sahaja yang tau..No spouse allowed)..Syabas diucapkan..hehe..Antara yang terkandung dalam majlis tu..makan malam..karoke..menari ramai2..Pastu ada jugak terselit game kotak beracun..dan yang paling best cabutan no bertuah..Weii..Rezeki aku malam tu aku dapat 2 cabutan bertuah..Memang bertuah betol mama Ameer nih hehe..Alhamdulillah..Pastu game kotak beracun tu pon table kami dapat hadiah..Sebab dapat buat apa yang diarahkan dalam kotak beracun tuh..Best! Dapat 3 hadiah malam tu =)

Jom layan gambar yang budget ala2 retis gitew..Ahhh heeee~ ~ ~

Menu tak nampak pulak ..Adess

Bunga Ros melambangkan kemewahan..*tetiba je

Ni la no aku yang bertuah tu.. 028 (pada kad jemputan) 282 (kad putih) ..Meloncat aku bila no aku kena haha..Thanks syg =)

Kengkawan opis..kami baru balik umrah kakakaka

Adeyy biarlah orang tau aku sebesar INI!

Bergambar sakan kau ye mama..

Tempat kami bergumbirass..

Meletopsss si baju merah..tapi gambar tak cun la pulak

Orang yang selok bergambo..mcm pesen dah kau buat..kekeke
Nak jugak bergambar dengan si Ros

With Mas yang tinggi lampai

Penari ala2 kuar dari padang pasir..

Hidangan kami pada malam tu

Muka kegembiraan..terkena cabutan bertuah.. =)


Ni la hasillnya aku bawak pulang..Alhamdulillah =)   *sorry gmbr blur


Tapi ada jugak yang tak bestnye malam tadi..Masa aku tengah syiok2 menari pocho2..kaki aku yang kuku sakit tu kena pijak! Berpinar mata aku menahan kesakitan..Rasa nak fengsan pon ada..Hahaha tu la orang nak menari kau yang kuku sakit tu sibok sama..Padan muka..hukhuk..

7 comments:

Unknown said...

wah bestnya.. dapat hadiah ape.. :)

Mrs Hafidz'joo'Din said...

hikhik hadiah biasa je bekas simpan makanan yang banyak nya..Balang kaca kuih raya pon ado

Mrs Hafidz'joo'Din said...
This comment has been removed by the author.
misz lavender said...

t'serlah kegemokkan gue pd gmbr itteww...ekekeke

Mrs Hafidz'joo'Din said...

sama la kita hikhik

Anonymous said...

testing2..tp xbesh la..xkuar nama

Mrs Hafidz'joo'Din said...

hikhik..awk letak la nama kat blkg note..