Tuesday 13 December 2011

Aarrh..BanggaNya AKu

Tajuk di atas memang tak patut di contohi kalau ianya mempunyai unsur2 takbur + riak yang menebal setebal kulit badak sumbu..hoho..Dan aku pon orang yang tak sedar diri ni tkde la ke arah itu pon..Saja2 nak sedapkan tajuk..T_____T

Sebenarnya aku buat tajuk macam tu sebab ni kes petang semalam punye..baru skrg ada masa nak citer-citer kat korang..Cis budget ada readers la..xoxo..

Oit ape kes..cepatla sambung citer ( budget ada orang akan berharap mcm ni ) ekekeke "very the perasan lady "

Ok citer kebanggaan aku tu berbunyi macam ni..Masa aku nak amek boolat tu ka umah BS dia..Dia tengah main2 dgn anak2 akak tu..Bila aku bagi salam jer..dia terus berpaling.,then terus merangkak laju-laju sampai nak terpukang tuk dapatkan aku ni..mama dia! Terharu sgt bila dia sgt kenal sore mama dia yg tak bes ni (tp papa dia selalu puji sore mama sedap bila karok) hahaha tkde berkenaan langsung..itu barula dikategorikan riak nak gtau org sore dia sedap..huahuahua..JOKING

Selama ni aku selalu berangan anak2 akan berkejar nak dapatkan kita bila balik keje..Yeeep!..Aku dah dapat nikmati perasaan tu..Indah sgt2..Bila kita peluk dia..dapat rasakan yg dia sgt rindukan kita sebab tinggalkan dia separuh hari tuk mencari rezeki..cewah ayat tak tahan..ada unsur2 sedih di situ..( Jom nangis sesama) hikhik..Aku bangga sgt menjadi seorang mama =D

Sampai je umah aku citer kat papa dia..Papa dia pon sgt excited dgr citer aku..Tak tau la dia betul2 teruja ke saja nak amek ati aku..hihi..Then bila letak je dia atas lantai terus la dengan aktiviti memanjat dia..tak padan ke halus awk ni dik..Kalau tersembam jantung sapa yang gerak laju2? Mama awk ni jgk la..So sudahnya aku berada dimana dia berada..Baru jantung mama berada di paras yang normal..Fuhhh..

Dan ada satu yang best lagi..(aku je yang beriye suka)

Time tido malam dia perlukan suara dinosour papa dia tuk ulikkan dia hahaha..sorry papa..Di situ kelihatan aku bersenang lenang dalam selimut bukan?? hahah jangan la tuduh mcm tu..Dia memang akan tido dgr suara papa dia..Suara merdu aku dia tak layan..huhu *bagus jugak, boleh tido*..(bukan aku yang ckp..keyboard ni yang type sendiri) MAMASEDANGMEMBUATPENIPUAN!!

So kesimpulannya Papa kena selalu ada tetiap malam la..Kalau ada outstation mcm mana??? Aku la yang kena..Bang Bang BUNG! Berjaga sampai jadi mata panda la kau mama! TIDAAAAAK! 




cececeece nyaman betol papa tiup ye dik..hehe

Aku rasa mcm bukan aku je kat blkg tu..sgt sopan je senyum tu wahaha

No comments: