Thursday 15 December 2011

Finally.....in my Tummy

Alhamdulillah...Aaaarh Lega..Rezeki  =)

Hey What are u guys thinking of huh? Apa ? apa ?

Hikhikhik..sukanya aku buat tajuk gempak gitew...jangan ada yang menyampah sudah..nak garu-gurau sikit pon tak bleh ker? *hoi nak nk gurau2 pergi surau la*..haipp tak baik cakap camtu..mak tak ajar kan? wahaha..banyaknye aku cari pasal kan..

Ok..takmo main-main lagi..taknak korang bermain teka-teki lagi..Kalau teka dapat hadiah best jgk kan? Macam blogger yang femes2 tu buat contest pastu dapat hadiah..waahh bestnye..Tapi blog @ tuan tanah ni takde maknanya nak buat contest bagai..Tak pandangnye dek orang..huhu..Pastu nak kena bagi hadiah gempak2..kalau setakat nak bg sumi & mamee maunye tak kena sumpah seranah dek orang..heeee~ ~ ~

Ok nak tau apa dlm pewut aku ni? Nak tau tak..Yang nyata sekali bukanlah 'adik ameer'..huhu

-
-
-
-
-
-
-
-

Cendol Pulut yang sangat seeeedaaapp! Kredit tu mokcik gerai! hehe

Sebab aku letak tajuk 'finally'..suka hati aku la nak letak tajuk ape dah blog aku kan

Dah 2 minggu aku usha gerai mokcik tu..tapi dia tak bukak2..Aku ni dah kempunan dah..Tapi tkdelah dalam masa 2 minggu tu tetiap hari aku check gerai dia bukak ke idak..Takdo kojo ko ulang alik tetiap hari..Kalau aku keluar dari opis jer mesti nak tgk bukak ke tak..Tapi hasilnya amat mengecewakan..huhu ..mokcik ni time aku mengidam dia main ngelat lak cis~~


Tapi hari ni kawan aku ada lalu situ dia cakap gerai mokcik cendol tu bukak..Aku pon ape lagi capai kunci kete..Zasssss..berkejar ke tempat kejadian..


Muka gembira dapat lepaskan kempunan..

Arggh lega dapat hilangkan kempunan aku..Macam mengidam mengalahkan orang memboyot aje..apa-sajalah kau mama..

Sampai2 pulak ada kuih feveret aku...Pulut panggan & pulut golek sambal udang..Yummy! Yeah...perut tengah mengelegak..Makan tak hengat hokay! Pulun habis-habisan siap tapau lagi..Ngeeee~ ~ ~

Sesape yang dok kuantan ni memang dah tau mana lokasi ni..sape yang belum try meh aku gtau lokasi tersebut..Jalan beserah depan kedai ten-ten..Tryla..memang ada umppph!


Ni la gerai mokcik tu..kecik je kan..Tapi kecik bukan sebarang kecik hasilnya sgt la superb tau

 Mana gambar kawan aku ? Actually gambar dia aku dah snap tapi gambar tersebut tak jadi..Tersangatlah kelakar..dia suh pesan jgn letak gambar dia nnt husband dia malu..hahaha so funny la kak..Tu la orang suh senyum pergi buat muka mcm OKU tu napa?? hahaha...Papepun thanks teman saya lepaskan mengidam tu..nanti kita pergi lagi yer =P

No comments: