Thursday, 15 December 2011

Bila penyakit malas bertukar jadi rajin

Hye..selamat malam semua...Wah2 boleh lagi aku buat entry mcm sedang bersenang lenangkan..Padahal kalau korang nak tau anak aku tgh menjerit kat belakang aku ni mintak diangkat...Sebab nak main lappy ni sesama..Ingat ni mainan awk ke dik..huhu

Petang tadi aku ada sedikit aura rajin meresap kat dlm diri yang selalu diselubungi sifat kemalasan yang melampau..kekekeke..Kebetulan pulak si boolat tu terus tido dari umah BS dia..Ada la sikit ruang tuk aku masak lebih cikit tuk malam ni..

Selama ni aku masak 2 hidangan jer..lauk & sayur..Cukup..Nasi pon aku tanak tak sampai sepot pon..kalau lebih2 pembaziran akan berlaku..Nanti syaiton suka..Kebetulan adik aku ada aku boleh la masak lebih cikit..So aku pon makan la lebih cket hakhakhak..Adeyyy...

Malam ni aku masak extra lebih 1 je daripada kebiasaan..hehe..1 je pon kan..tu pon nak kecoh..Ape daa...Jom layan gambar isi perut kami malam ni..



Tempe goreng berlada..Benda ni aku bwt la mcm mana pon hubby tetap tak makan..uhuk..tapi aku suka sgt


Sayur lemak kobis..ni pon my febret..Arwah mama selalu bwt dulu


Ikan Cencaru Bakar & Kicap Lada


Selamat menjamu semua =)

3 comments:

NURULHANIF said...

sdpnya sayur lemak tp sy pun xsuka tempe.. mybe ore klate xsuka kot mkn ni.. hehe

sekamar rindu said...

salam....


menu yg cukup best..:))

* folo blog puan..:)

Mrs Hafidz'joo'Din said...

nurul: memang dia tak suka pon..puas dah paksa takmau telan gak..nurul pon tak makan eh?

sekamar rindu: thanks a lot =)..akan ku follow jua