Saturday 11 May 2013

Restock Nour Ain!! Dah macam goreng pisang panas!

Alhamdulillah..Takde lain yang dapat aku ucapkan bila rezeki meniaga online ni diterima oleh masyarakat sekeliling.. Terima kasih yang tak terhingga pada korang2 new cust & reg. cust yang telah berurusan dan mempercayai dengan tuan blog ni =)  ..Thanks a lot ye kawan2..


Jujurnya pada mulanya aku malu nak jual & nak expose kan diri sendiri..Macam poyo jer kan..hikhik..Tapi takpe la kan..Barang yang bagus harus dikongsikan kat orang lain..Tak cuba tak tahu kan..Tak salah aku berusaha nak menambah rezeki halal untuk kami..Mula2 dulu suka2 je nak jual sebab alang2 nak beli tuk diri sendiri kan..Kalau tak habis pon takpe boleh pakai sendiri....Nak beli nun jauh di kedah..Terpaksa la beli banyak sekaligus..Postage pon dah berapa kan..Tapi selagi masih ada promosi tuk free postage untuk set lengkap 5 in 1 dari blog ni..Saya sangat alu2 kan wasap/msg dari anda semua =) Niat suka2 dah bertukar jadi seyes pulak..hihi..Selagi ada permintaan akan saya tunaikan permintaan korang semua..InshaAllah


InshaAllah stock baru akan tiba minggu depan..pada yang dah booking tu akan saya pos laju2 sebaik barang sampai kat tangan saya..

Kepada korang yang belum sempat menjengah entry saya pasal Produk NA sebelum ni..Nah~~~~~~



Ha camne? Berkenan?? hewhew..Cepat2 wasap/meseg ( 017-2526834 ).. Kalau nak tanya2 pon takpe..Yang penting puas hati dan yakin..


Set 5 in 1 = RM100 + Free Postage !!




-PEACE-

No comments: