Sunday 12 May 2013

Cream Puff Yg Enak Dong!

Hoolaa...Salam.. Happy Morning Uollss =)

Saya nak mengupdate kuih lagi..hewhew.. Semalam tengah2 beli barang tetiba terliur nak makan cream puff..Kalau beli 2 hengget dpt 5 ketol jer..hukhuk memang tak cukup dengan size perut aku ni..Nak2 pulak semalam tengah puasa lagi la nafsu makan ni membuak2 macam gunung berapi nak meletusss..huhu..

Kali ni aku try guna resepi lain pulak..Aku amek kat Kak Ita ni ha..Aku memang malas nak salin resepi kat sini..Korang nak resepi click je kat link yang aku bagi tu..Konfem lepas ke blog yg ohsome tu =).. Btw Tq kak ita & yani tuk resepi yang sedap tu =)

Sebelum memasak untuk berbuka semalas aku bertungkus lumus nak menyiapkan cream puff ni..Semangat nak makan banyak mengatasi segala-galanya..Hehe..Padahal memang letih pon..Dah lah pergi beli lauk pauk..Hari pulak memang panas..huhu..Itu semua panas donia tahu ! Insaf

Jom layan hasil cream puff semalam..Well macam biasa hasil seni aku memang tak dapat menandingi chef2 otai sekalian.. hihi




Bersedia tuk nak masukkan dalam oven





Cream Custard..Aku tambah jagung dalam tin tu..





Fresh From Oven..Terover pulak tabur gula =)




Gula tak menahan.. heee






Close Up..Ngeeee~~~~


Heeee..aku memang saje buat filling dia melimpah ruah..bagi rasa nyaman lebih..hehe..Kalau nak try click je kat link aku bagi tu yer..Good Luck!!!

3 comments:

ct aman said...

gile kalo x terliur...nyampoh awok ni...mnggu dpn blik buat...heheh

Kemn Azmaili said...

sedapnya...aku dah la tengah lapaaarrr..hahhaa

Mrs Hafidz'joo'Din said...

@ct aman : Aiyakkk! Mak Buyung yg request harus ditunaikan! hehe..

@Kemn Azmaili : Makan time lapar lg heaven! ngeh3