Wednesday, 22 May 2013

Restock Nour Ain! Alhamdulillah...

Salam semua ...

Alhamdulillah..Tak sampai 2 minggu restock dah nak kena restock semula..Syukur sangat2..Terima kasih ye kpd semua yang telah berurusan dengan saya..Kepada yang booking harap bersabar sebab saya masih dalam proses restock untuk menjadi stokis..InshaAllah..Alhamdulillah selama 4 kali restock Produk Nour Ain mesti mendapat permintaan tak putus2.. Akhirnya saya berazam untuk menjadi stokis.. Ini berkat sokongan semua dan peminat2 NA yang sememangnya best & mantop !!..Walaupon harganya murah & mampu milik tapi hasilnya sangat Ohsem dan setanding dengan jenama terkenal yang lain! Sesiapa yang dah cuba pasti tahu hasilnya.. =).. Dan saya sendiri telah menggunakan produk ini hampir 4 bulan dan alhamdulillah setakat ni hasilnya sangat memuaskan. InshaAllah korang semua pasti tertarik dengan produk NA ni..!!Untuk pengetahuan semua produk ini telah mendapat kelulusan KKM dan disahkan HALAL.. Ayuh Jom BerNA tanpa was-was!!!






Keratan Akhbar . Kredit to Nour Ain Beauty Care




~Me~





So kawan2 lai lai lai jangan segan2 wasap /msg saya 017-2526834 =)


p/s: Kepada sesiapa berminat nak menjadi dropship sangat dialu2kan  =)..Tqvm!

2 comments:

ct@m@n@qieem said...

putih btul muke awk mase ni..

Mrs Hafidz'joo'Din said...

Opkos lah..BerNA kan..Ni hasil dari make-up jugak la mek =)