Wednesday 5 June 2013

Happy 3rd Anniversary to Us !

Hyeeee..Salam semua..! Oucch lama tak menjengah sini..heeee..Lately ni kitorang sangat busy buat preparation untuk celebrate staff bahagian kami yang akan pencen..Dah alang2 tu bos decided buat family day terus..Jimat sekali harung..Aku telah ditugaskan untuk jadi AJK Makanan..Adeyy kalau bab makanan mesti haku! Nampak sangat Haku tu kuat makan..heee..Tapi takpe senang jer..Book dengan caterer pastu mintak hantar..dah habis tanggungjawab aku..Sekarang ni kitorang tengah balut2 hamper2..semalam pergi cari barang hampir setengah hari..hewhew..Kena la tolong AJK hadiah...takkan nak buat taktau je org sibok2..kang ada kena pulau..hehe..Hurm tak sabar nak hari ahad ni..Mesti happening giler.. =)


Oh ye..semalam jugak hari anniversary kami 05/6..hewhew..Sememangnya kami takde plan ape pun..Sebab yerla sebelum ni jgk dah banyak berhabis nak bayar road tax kereta..Pulak tu dan2 tu jugak la kereta tu menjerit2 nak mintak tukar tayar..Dah botak kekdahnya..Adeyyy itu semua memerlukan uwanggg! Tapi tak best pulak takde kenangan ..takkan aku nak buat tayar kereta kenangan aku pulak..hihi..Husband aku pulak dah cakap awal2 takde hadiah tahun ni..sob3..sedih taw..heee takde lah.. aku tak kisah pon..Kalau dia cakap mcm tu takpe..Susah dia..susah aku jugak..sama2 susah..Senang dia..aku lagi senang..haha..Dah 3 tahun kami hidup bersama..toleransi tu penting..cewahh..muhasabah diri sendiri.. T___T


Tapi nak sedapkan hati aku buat lah kek untuk kami..Ada kek baru semangat sikit..Semangat tau malam tu aku siapkan kek ni..Niat di hati nak bagi office husband separuh..office aku separuh..Tapi ada yang tak best pulak..kek tu kurang jadi..Dia macam bentat sikit..huwaaaa..dah 4 kali kot buat tapi kali ni spoil pulak..Tu la mungkin masa buat kek ni hati tengah gundah gelana sebab takde hadiah..hahaha..org cakap kalau kita tengah memasak perasaan tu kena happy..so endingnya mesti happy...Aiyakkk! Macam betul je kan..


Jom tengok rupa kek bentat tu..
Niat hati nak bagi office papa tak jadi sebab malu..huhu..InshaAllah akan menyusul kendian =)




Tapaw my office..Kat office aku tak malu sangat sebab boleh ceritakan keadaan sebenar..hikhik





Pergi keje sesama..Muka riang ria kan..haha..Padahal kena paksa tu



 Tang ni den suka sangat..hari ini dalam sejarah..balik je beli barang..masuk office je ada ini atas meja..Owhhhh! Me touching sgt! Masa tu rasa nak terbang ke site papa dia..harharhar..So suweetttt la papa..Tak pernah2 bagi bunga suprise macam ni..Last dia bagi masa kitorang jalan cameron..itupun aku yang suruh tp tggu dalam keta..haha..budget mcm suprise la sebab taktau bunga apa..kekeke..Hurmmm love u la syg! Thanks a lot sebab buat suprise macam ni.. =)






 Malam tu harusla tak memasak..kohnon2nya nak spend tima sama2..happy sama2..Kitorang dinner dekat SANTAI..situ western dia memang superb..dan yang penting murah..lol



Mama & Adik...Happy together.. =)


Hurm alhamdulillah..itu aje kenangan yang boleh aku share anniversary ke3 kami dan untuk simpanan aku jugak di hari tua kelak..huhu..Aku bersyukur sampai saat ini kami ber3 berjaya mengharungi2 cabaran&dugaan hidup..cewah..ayat tak tahan.. dan Alhamdulillah aku dianugerahkan 2 orang lelaki hebat bersama aku..



To : Abg,
InshaAllah i akan terus berusaha untuk menjadi isteri yang terbaik dan terbaik untuk abang dan menjaga maruah abg sebagaimana i menjaga diri i sendiri..Terima kasih yang tak terhingga kerana sentiasa bersama dengan i tak kira kita susah atau senang..kasih sayang i untuk abang akan berterusan selagi Tuhan mengizinkan kita untuk bersama dan ampunkan i sekiranya ada yang terpendam selama 3 tahun kita melayari bahtera rumahtangga =) I Love U Mohd Hafidzuldin


Mengimbau kenangan lalu semasa majlis menyambut menantu =)





No comments: