Sunday 9 June 2013

Bila Papa Mengidam Kek Lapis Masam Manis

Salam..Hye Uolsss.. Adehh..sekarang penulis tengah sakit urat2 sebab main tak hengat donia masa Family Day semalam..hewhew..Macam budak2 pon ada..5 game aku masuk..Dan yang paling best semua game aku dapat hadiah..ngeh3.. Tak suprise langsung hadiah tu..Aku yang pergi beli,aku yang bungkus..Aku yang dapat..Tapi aku tak amek semua..Aku bahagikan kat kawan2 aku yang takde menang apa2..hihi.. Pagi tadi masa nak bangun tido punye lah liat sebab semua urat mengecut..hahaha..Ku gagah kan jua untuk berkhidmat demi negara..Ceh negara la sangat..Pagi ni saja aku dah tukar Pic Profile & Cover Photo kat Fb..! Huahuahua...! Nampak sgt puan dd! T___T


Ok..jom citer pasal kek ni..Hurm sabtu baru ni en somi mengidam nak makan kek febret dia..Mula2 aku nak buat kek butter biasa je..Tiba2 tekak ni teringin nak makan kek butter panas2..wah! Heaven giler khenn..Tetiba2 ada sore garau ckp nak makan kek lapis masam manis..Hurmm..Bila permintan macam tu harus ditunaikan..Kebetulan buttercup aku beli lebih masa sale aritu..So kena beli hawflakes & telur jerla..Apa lagi aku kerah la suara dinosor tadi pergi beli..Nak makan sgt khennn..hihi..


Aku start pong pang2 kat dapur pon dah 6.30 siap dalam kul 9..Stop kejap mandi & solat..Rasa mcm lama pulak buat kali ni..Siap je kek tu aku hidangkan panas2 kat suara dinosor tadi..Dengan lahapnya dia makan..Anak dinosor pon suka jugak..HAHA..habis rumah bersepai dengan habuk kek tu..Kali ni kek tu agak kering tak moist macam selalu aku buat..Adeyy kenapakah lately ni asal membaking je mesti spoil? Kenapa? huhu..Dah dasar amatur tu amatur tu jugakla hoi!


Jom layan gambarajah kek itewww..hehe


Gigih tau aku melayer! phewwww



Tak moist sgt..Grrr



Serve for my lovely dinosor! haha




Anak dinosor masa Family Day semalam..kekeke





Keluarga Dinosor..huahua..(Mama sudah sewel)

No comments: