Tuesday 7 May 2013

Belated Celebration "Muhammad Ameer Hazim"

Salam & hi Uosss...

Sebelum aku berceloteh tak hengat diri ..aku nak ucapkan tahniah kepada pemenang PRU13..Ada yang menang ada yang kalah..Udah2 ler..Semua jom muhasabah diri..Tak payah nak terpekik terlolong bagai.. Jangan gaduh..tuduh org ni macam2..Kalau tak betul cenggane? Tak ke sakit nak menjawab kat akhirat esok? Ha...biarkan aje..udah2 la..InshaAllah..Allah sentiasa bersama-sama dengan orang yang benar =). Kita sebagai rakyat ni sentiasa mendoakan yang terbaik untuk negara..PEACE NO WAR!!!!


Ok la..Jom aku langsungkan aje tajuk entry tu..huhu..Akhirnya tercapai jugaklah hasrat kami nak meraikan budak bertuah tu kat tepi pantai..Alang-alang dah balik kelantan untuk mengundi sekali dengan potong kek..hehe..Semangat tau aku kerah adik2 ipar aku buat sepanduk-sepanduk tu semua..huahua..Kitorang celebrate 2 orang budak kecik..Sorang tu nama dia Farish Armand..Dia pun lahir lebih kurang anak aku jugak 25/4..Masuk setahun dah budak comel tu..Anak abang ipar aku merangkap sepupu ameer lah..2 orang tu jerla cucu sebelah mentua aku sebenarnya,,hihi..dorang tu jerla yang nak digomol2 bila balik kg..thehe..


Kitorang celebrate kat tepi Pantai Irama tu..Situ memang tumpuan orang selain Pantai Cahaya Bulan..Aku pernah pergi sekali je PCB tu.. Tapi bila dah sambut tepi air..anak bertuah tu sibok nak 'andi' ! Pantang tengok air..Menangis2 suruh orang tanggal baju sebab nak andi..Grrrrrr...geram betol..Sudahnya takde gambar yang cantek pon bersama dia..Payish jugak yang sporting senyum je amek gambar..



Simple Celebration!



US...HAPPY BIRTHDAY!!!




Gerammmm btol dgn ameer hazim tu menangis2 nak andiiii!




Mama & Papa je selokkk amek gambar



With Mummy & Daddy..Good Boy Farishhh! Muahccc!

Ni lagi gambar geram kat ameer hazim! Farish rilexx jer..Mata Angebed pon dah cair ..haha


Sesi membahgikan makanan..Kek pon dah rasa pasir!haha

Payishh with mama dd


Mintak papa tanggal baju nak andiiiii!!



Elelele suruh hug Airish laju jerrrr adik ni..huahua..ikut perangai sape la ni? hehe


Airish si cantik!




Layan ATV sebelum pulang




Papa bawak befday boy yg tak sporting!








Hoyeyyy..Memang Best !



Say Cheeeezzz! Tgk Ameer hazim!



Ini je gambar yang pakai topi..hewhew



Naik benda alah ni baru la diam..Ahdoiii la



Geram bukan tengok Ameer Hazim yang menyepoilkan keadaan.. Mama ni tengok awk lama ke kecik jer..Huahuha..Nasib baik kes penderaan tak jadi...haha..Oklah..Babai!

3 comments:

Kemn Azmaili said...

happy besday ameer!!!

Mrs Hafidz'joo'Din said...
This comment has been removed by the author.
Mrs Hafidz'joo'Din said...

Maceh ummi hadiff! Hiii