Friday 19 April 2013

Restock Nour Ain!! Lai lai Lai

Salam...Hye olssss...Hari ni dah jumaat ..Yeay! Boleh balik kg... Actually minggu ni kat umah ada kenduri..My Cousin kahwen..wehuu..Welcome to the club sis! Malam ni dah akad nikah..tu yang aku kepanasan duk kat ofis ni..Mesti kat umah sekarang tgh kelam kelibut nak masak..Rasa macam untung pulak tak payah memerah keringat tolong kenduri..HAHA..Ish3..Petang ni lepas kerja kitorang kena cepat2 balik takut terlepas sesi akad nikah pulak..Semoga perjalanan kami dilindungi..inshaAllah..  =)



Hari ni pulak aku rasa macam hebat je pakai shawl kawan aku bagi ni..Dia bagi kain aku upah jahit tepi..Best sangat kain dia..senang diuruskan..Pagi2 tak payah iron..tu yang penting..Sebab aku ni bukan jenis iron lady=)


Oh yer..hari ni jugak aku dah restock Nour Ain atas permintaan ramai.. lai lai lai..meh beli murah2.. Sebelum ni aku pernah buat entry pasal tu.. NOUR AIN..
Memang sangat teruja...oh teruja... Memang korang akan nampak perubahan !!


Sila jenguk-jenguk yer..Jangan segan2 mesej saya 017-2526834! ~~~Peaceeeee ~~~~





Saya sudah menggunakannya selama 2 bulan lebih =)






Kalau Jumaat jer otomatik pakai Jubah! ?? hekhekhek

No comments: