Tuesday 16 April 2013

Cerita Disebalik Gambar =)

Salam...

Gigih aku menaip blog lagi..Sekarang time rehat..So lepak dalam opis jerla memandangkan tuan punye blog ni dah start mengganti puasa yang tertunggak..Hihi..Awal pulak aku start ganti puasa..Kalau tidak mau hujung2 tanduk nak dekat bulan ramadhan baru la terhegeh2 nak ganti..Ish3..Sebenarnya kalau nak ikutkan orang lain dah lama habis..huhu..


Bila nak start beli kain tuk raya jer..Rasa macam bersalah pulak..Puasa tak ganti lagi tapi kemain sibok mengintai2 baju raya..Banyak kali kena perli ngn kawan2 opis..sentap jugak..HAHA..tapi takpe beringat2 sesama manusia..Ish tak marahlah..Kalau tak tggu hujung2 barula aku sibok nak puasa.. T___T


So daripada aku termangu2..baik aku update entry..Semua gambar2 di bawah di ambil masa weekend baru ni....zasssss




Budak pakai Safety Helmet ni On The Way to Kemamang..Jalan-jalan cari kopok ! Tapi sampai sekarang masih berbaki dalam peti..hoho..Ape cer??



Budak yang muka dalam ketakutan ni tengah berpelukan dgn papa sebab takut nak masuk dalam 'Automatic Car Wash'. Masa tu atas riba mama bila nampak je papa masuk dalam ni otomatik meloncat atas papa sambil nanges2! Apa function mama sebelah ni??  Apa mama ni tak cukup kuat ke nak hug awk?? T____T.. Yang si Papa ni aku tak tau la berapa kali dia nak basuh kereta dalam seminggu...Tensionnnnnn! * Mamatghmeroyan




Ameer & Tabung Angry Bird yang disayangi...Sabtu baru ni kitorang start ajar dia menabung..Tapi sampai saat ini asal nampak je tabung..wet..wet...wet..wet... Ahdoiiii...Manager Bank pon bleh muflis kalau gini..Puas la nak penuhkan tabung angebed tuh! wawawa..Silap2 mama & papa kena korek tabung nak bagi adik WET!





Finally...Dapat jugak aku merasa TAKOYAKI ni..Ada ayam..ketam..udang & sotong..Aku order semua sebab nak merasa kan..Kedai dia bukak malam jer..Kawan2 opis cakap sedap sangat membuatkan mama melompat2 nak merasa..Aritu pergi dah habis..Memang keciwak giler..Tapi ahad baru ni aku berjaya melunaskan apa yang diidamkan selama ni..Burrpppp...Tapi sorry to say.. Not my taste! HAHA.. Kembang tekak aku nak habiskan..Papa dia lagi la,,Makan sebijik je dah surrender! Tapi janji dah rasa.. peace yoooo!





Ini sadis..Siapa yang makan agak tak senonoh ni?? KUCING!! Ni dah kali ke berapa kucing2 tersebut tibai roti aku ni.. Kalau aku dapat kucing tu aku nak cekik2 leher dia..Bukan aku tak bagi makan..Dah la kucing orang..Eiii..Memang membuatkan aku meremang bulu roma bila tengok roti ni..Nak makan..makan la sampai habis..Tak payahla nak gigit sikit2.. Huh hangin aku tau! Tak pasal2 aku sahur dengan biskut tawar je..hukhuk


#Malam tadi budak bertuah tu tengok citer otomen..Bila rasaksa keluar je berlari menyuruk belakang mama dia..Tapi mata nak tengok..Bila mama berjalan menangis sebab seram sgt tengok rasaksa tu..Dah tau takut nak jugak tengok..Sudahnya tengok cite otomen sambil berpelukan dgn mama atas sofa.. Adeyyy anak wei...Sampai bila nak mcm ni..


No comments: