Thursday, 14 March 2013

Lagi testimoni Nour Ain! hewhew

Assalamualaikum...

Biasa lah bila dah namanya jual produk kecantikan asek kena tayang muka la..hiii..Mohon jangan menyampah sgt..Buat2 tak taw jer..hikhik..Ni muka versi jumaat yang mulia.. T____T


Kali ni aku tepek gambar kawan aku gak..sebab dia la aku terpengaruh pakai Nour Ain ni..Abislah aku kena marah kalau dia tau aku tepek gambar dia..Kitorang lepas pakai produk ni selalu whatsapp tayang gambar muka masing2..lepas tu gelak2 sebab dah cantekk!! haha..Adoii la tak tahan betul bila perasan macam ni! Takpela sesame kitorang jer khennn...* Pa jangan marah ok!!







Gambar bawah ni sebelum menggunakan Nour Ain! Aku jerla budak ketot tu ikut kulit papa dia..heeeew


-
-
-
-
-
-
-





Selepas penggunaan Nour Ain..Hari ni genap 1 bulan 11 hari..Dengan solekan yang sgt tipis..Tapi eye bag ku sgtla kelihatan..hukhuk.. No edit ..guna kamera yang sama.. =)



2 comments:

ct@m@n@qieem said...

wau! mama...kehkehkeh....cun!(koi tgh pomote awk ni tau...)heheheheh

Mrs Hafidz'joo'Din said...

biasa jer..tp lain cket je..huehuehue..bila nak ameknye? stock dah xbanyak ni..nak kena restock semula..! haha