Friday 1 March 2013

~Cuti-cuti Melaka ~

Hai..Salam Uollss..


Rasa citer pergi bercuti ni dah basi..dah lama baru rajin nak upload dalam blog.. Tapi takpela aku nak share dengan korang serba sedikit percutian kami di melaka baru-baru ni selama 3h2m..Sebenarnya sebelum ni aku pernah duduk sini selama 6 bulan..Ambik kursus safety tahun 2008.Tapi bila aku datang balik sini aku berlagak macam foreigner la..hehe..tapi seyesly aku memang kurang ingat dah jalan kat sini..Memang fail..Kitorang bergerak pon guna GPS..Sampai rumah aku duduk dulu pon aku tak tau celah mana..Haishhh memang pelupa betul.. Kitorang pergi sana masa cuti raya cina..Memula kitorang expect akan jem dalam bandar tapi dugaan kami meleset sama sekali...! Bagus betul..jalan agak lengang..tapi bila nak parking kat Dataran Melaka tu bapoklah susahnye..Pusing-pusing area tu je nak dekat sejam kot..Tapi takpela ko nak parking heaven2 naik helikopter senang..huhu


Sampai je sana kitorang jalan2 dalam Mahkota Parade..Macam takde arah je berjalan sebenanrnya..hihi..Jom layan jerla gambar kami..hoho


Muka penat..baru sampai..huhu




Makan ikan bakar dengan nasi lemak hari pertama..Owh takle terima..nasi lemak memalam buta?




Shahlan..Pa..Nana (kakak pa)




Tak pasal2 upin dapat bergambar sama-sama..Selagi tak dapat mama makan tak aman




Jalan-jalan di Jonker Walk




Nice View in the morning!


 

Budak suka tengok air..ajak balik taknak sebab suka tengok air




Di depan kincir air di sungai melaka





Mama & Ameer




































Makan ikan bakar dengan nasi lemak lagi hari ke-2! hewhewhew









No comments: