Sunday 31 March 2013

Kek Cekelat lagi!!

Salam..Moninggg..

Ok permulaan minggu yang bagus..Rasa semangat keje yang tinggi..biasanya monday blues..Huhu..ada sebab sebenarnya aku xcited pergi keje hari ni..Nak tggu parcel yang tak kunjung2 tiba sejak minggu lepas! Bila call ckp otw..Adeyy nape la lately ni pos laju ni semakin lemau..Hati ni membuak2 nak tengok hasil belian..Ampeyh betol..Kalau hari ni tak sampai2 jugak..aku cekik2 orang kat pej pos tu..hewhew..gebang lol 


Ok lupakan pasal tu jom citer pasal kek pulak..wehuuu..aku memang ketagih kan kek coklat yang sgt ohsome ni..hihi..terima kasih la pada tuan resepi yang tak jemu-jemu share resepi yang sgt owesome gitew..


Tapi aku tak jadi nak deco kek ni sebab atas sebab-sebab teknikal..hihi..tak pandai pon yer..aku dah angan2 mat jenin dah nak buat cantik2 macam orang lain buat tu..hukhuk..next time la ok..


Aku buat kali ni sebab ada request oleh mak buyung merangkap kakak ipar aku..orang mengidam ni kena tunaikan..hihi..









 Yummilicoussss   =) 



Pagi petang siang malam aku bukak peti mengadap kek ni..Habis..memang lari diet aku kali ni..Arghhhh lantaklah..jenggggg!

2 comments:

ct aman... said...

maveles...hohohoho....bg resepi...kek kukus asam manis...da licin!huahuahua

mamalurveameer.blogspot.com said...

hehe jadi ke kek kukus masam manis tu? nak resepi kek ni ke? bereh