Wednesday 20 March 2013

HandMade Long Shawl =O #2 vs Nour Ain

Salam & Hi...Anda semua..

Tajuk takle blah kan..hiii..biasalah orang nege memang kena pandai promote =p..Hari ni nak share handmade shawl lagi..hewhewhew...Kain ni beli kat Kamdar masa tengah SALE..huhu..Memang berbaloi2..Semeter rm5 jer..Tapi kitorang mintak 1.7m la..barula senang nak lilit sampai tercekik..Kalau beli mcm ni dapatla dua helai..Sebab lebar kain ni memang ngam2 untuk 2 shawl..Sehelai lagi aku bagi kawan aku..Gile ke apa aku nak ada 2 shawl corak yang sama..ngeh3..Upah potong free sebab aku yang potong..Upah jahit tepi rm5 jer..So jadila shawl idaman hati..hiiii =)




Len kali boleh la cari lagi kat Kamdar..Jimat pon jimat.. =) Oh ye dikesempatan ini jom wassap (017-2526834) saya untuk Nour Ain..!! Cepat tinggal 2 set je lagi =) 

No comments: