Sunday, 31 March 2013

Dah besar anak mama..

Sedar tak sedar anak nak masuk 2 tahun dah..Hujung bulan ni genaplah si kenit tu 2 tahun..Alhamdulillah..Syukur sangat..Anak ni tak banyak karenah..Diam2 je nak masuk 2 tahun..Rasa baru je celebrate befday dia 1 tahun.. =)


Memang diakui sangat..dia lah segala2nya bagi kami..demam dia..demam jugaklah kami..Happy dia..happy jugaklah kami..Alhamdulillah..


InshaAllah mama akan celebrate befday adik bila tiba masanya yer..Sekarang ni semua benda nak ikut orang buat..Kalau dengar orang cakap pon..dia ikut..tapi versi pelat dia lah..Alahai anak mama..Semoga menjadi anak soleh besar nanti



Muka serious jerk



Kushuk..sejuk hati mama..




Alamak sujud versi apa ni? kena training lebih ni




Adeyyyhh sempat pulak menyengih..




Rakaat kedua..buat muka versi comel




Sujud ada improvement!


Itulah telatah dia bila kita nak solat..dia sama sibuk je..nak guna sejadah jugak..hihi..Semoga niat adik tu sampai bila2..mama & papa akan ajar adik betul2 bila dah sampai masa nanti..inshaAllah =)

2 comments:

rahayu razali said...

Hahaha..lawak2. Ni ade ciri2 hansem bile besa ni. Moga jadi anak yang soleh.

Mrs Hafidz'joo'Din said...

tq sis =)