Tuesday, 26 March 2013

Chocolate Moist Cake yg Ohsem!

Salam & Hi Semua..


Tak menahan kan tajuk aku tu..Resepi ni biasalah aku curi dari MIZA .. Memang best..Nak pulak buat topping tu banyak2..waahhh moist giler..makan pulak sejuk2..memang ohsem..hihihi... Nak order? saya akan sampaikan kpd beliau.. =)


Ni pon antara aku bawak masa pergi dungun weekend baru ni..Sebelum ni papa dia tak gemar benda2 yang berasaskan coklat..Tapi yang ni dia suka pulak..Senang hati den..Lepas ni bolehlah buat letak dalam peti..Selama ni memang tak buat kalau takde event sebab tahu memang takde org nak makan..Takkan aku nak melantak sorang2..ishh tak best..Sekarang dah ada orang suka haruslah buat selalu..Si ketot tu lagilah suka..kekeke








1 comment:

maria firdz said...

salam ziarah...

http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/