Monday 18 February 2013

Koleksi Fridge Magnet

Bila banyak berjalan otomatik fridge magnet pon bertambah..suka3...Ni antara hobi aku sekarang sejak mengandungkan Ameer..Bila pergi mana2 mesti nak beli FM..Pantang orang g jalan2 mesti kirim buat muka tak malu..hehe..kalau malu sesat jalan..xoxo


Tapi tak aci la beli fm suka hati..contoh jalan2 mall pastu jumpa fm cantik2..Dulu aku buat camtu..tapi pikir2 balik..tak best..sekarang semua fm aku mesti nak ada nama tempat..so bila tengok kat peti terimbas kenangan jalan-jalan dulu..tapi rasanya fm aku tu banyak officemate je yang bagi..hehe..sebab tuan punya peti jarang berjalan.. T____T



Lepas tu pulak aku boleh demand..kalau nak beli fm jangan beli yang batu..beli yang spesis getah..so bila jatuh taklah hancur..Dah banyak kejadian pecah merata2 dalam dapur aku tu..bila aku nampak dia pecah..pecah jugakla hati aku ni..Lepas tu aku berazam nak beli gam gajah nak lekatkan balik kohnon2nya la..Tapi haremmm...Sampai sekarang fm yang bersepai tu masih di atas peti mungkin sampai gajah pupus so tak boleh buat gam lagi dah..hahaha





Nampak ikan 2 ekor tu..dia la penjaga FM aku..dia akan report siapa yang curik dan buat fm aku jatuh..takde orang lain lah kalau buat jatuh tu selain laki aku tuh..Pernah aku tanya mana fm aku yang dari indon tu..dia cakap taktau..Bila aku cari2 rupa2nya dalam laci..Lepas tu aku tanya nape fm ni boleh ada dalam laci..dah lah terbelah dua! Lepas tu dia tersengih2 macam kerang busuk..Nak pukul kang derhaka pulak kat laki kang..hahaha..Aku bagi last warning..kalau jatuh bagitahu then gam la..jangan sorok..sedey taw..Tiap2 hari masuk dapur mesti jeling2 kat fm ni..sampai keadaan peti pon tak terurus..miahaha..



So kawan2...kalau ada niat nak bagi saya fm..sila jangan segan-segan..besar tapak tangan nyiru saya tadahkan besar..kakakaka

2 comments:

Cik Leez said...

aku dulu minat.. pastu bnyk yg bersepai dan musnah dek krn chewi..so buat masa la ni aku memg pendamkan niat nk mengumpul sbb skaang chewi aku amat aktif membuka dan menutup sendiri peti ais..bagus gak idea ko ek cr yg getah..hihih..lagi best kalau kita beli sndiri fm mengikut tmpt yg kita pegi sndiri..kau pg london dlu tak beli ke? hehhehe

Fizah said...

Tambah koleksi fridge magnet jom :)

http://susunatursioca.blogspot.com/2013/09/sticky-post-berita-baik-ada-penaja.html