Thursday 7 February 2013

~Smelly No More~ Crystal Roll On Deodorant Stick!

Assalamualaikum...

Pagi jumaat dah esok cutiiii! Yeye..Jalan sampai lebam! huhu..Balas dendam sebab dah lama tak pergi jalan-jalan.. T_____T


Akhirnya dengan gembiranya aku nak share dengan korang aku dah jumpa ubat ketiak..Whattt?? hehe ok.. bahase standetnye deodorant yang untuk kulit allergic macam aku ni..


Dulu aku ok je dengan apa jenis deodorant sekali pun waima bedak pon ok boleh pergi..huhu..Tapi sejam dua menjak ni allergic armpit aku ni makin menjadi-jadi pulak..ceh armpit la sahngettt..hihi..kalau aku type ketiak macam kurang sopan..tapi dalam tv tu selamber yaya je pompuan tu tayang khenn..ish malu taw!haha


Sebelum ni aku dah try macam-macam...last aku stop terus.pakai bedak je..sebab kalau aku pakai deodorant mesti gatal-gatal yang melampau..kadang2 sampai takle tahan ..sampai dalam meeting pon aku curik2 garu..buruk giler kot! tapi keadaan memaksa aku jadi tidak sopan sebegitu rupa..miahaha!


Last2 malam tadi aku jumpa apa yang aku cari selama ni..Suhkeeeee!



Taraaaa...tomei kan..memang kecik jer..Cara nak pakai dia leceh sikit..kita kena celup dalam air then sapula mengikut citarasa anda sendiri.. =)



Dia takde bau apepun..tapi dia memberi kesan 300% lebih baik  daripada deodorant biasa tahu..Salesgirl tu la cakap..tapi memang pon bila aku baca pon dia cakap macam tu..yang batang putih tu garam..tapi taktaula garam apa..tak baca abis pon..janji ketiak aku ok bila pakai..no more gatal-gatal! yeay!


Kalau korang nak try boleh cari kat guardian..aku tak sure tempat lain ada ke tak..Harga dia RM16.90 tak silap la..lupa dah padahal baru beli malam tadi..heeee

1 comment:

Unknown said...

:D sy masih bersekolah menengah. sejak sy guna smelly no more , k....seriously. berkesan gila :D tkde lg kesan wrne kuning kt baju ^^v kyaa :D