Tuesday 3 April 2012

~ Homemade FaMos Amos ~ ngeeeee

Hulahuuuuuuu...Ya Allah baru skrg aku nak mengapdet entry baru..Selama ni malas tahap tingtoing nak mengarang citer..huhu..

Tu laaa..org sibok nak berbelog ko sibok nak berbelog..Ini sumer opismate aku punye pasal..Dia mempengaruhi aku tuk join jadi blogger tak tegar ni..Dulu aku lumba2 dgn dia nak apdet entry baru..tetiap hari ada je citer mengarut aku..Tapi skrg dia dah start bukak blog masakan aku jerla termangu2 sorang2 huhu..Kalau nak tgk blog masakan dia meh tgk TERJAH SINI.. Ini secara tak langsung aku tolong promote la nih..hehe..Sis..kalau u baca bg komisen tau =P

Ok aku harap penyakit M aku ni tak berlarutan..Ni dah kira derhaka kat blog sendiri sebab selalu tinggalkan dia sesorang..*membayangkan blog ada hati & perasaan.. T___T

Panjang tul mukadimah aku sampai kan tajuk kat atas tak terusik pon..Ok lets talk about it..biskut ni pon terjadi disebabkan kawan aku tu jgk yang suh aku buat..Yerla asek aku je menketedarah kek & biskut dia sekali sekala nak jugakla bg dia makan aku buat..kan kan kan..hihi malu la nak tunjuk..Awwww menyampah!

Ok takmau citer panjang..jom tgk gambaran jelas walaupon gambarnya takla nak jelas sgt..Aku takde DSLR!! * tetiba jeeeee...




Ni tapau Opis =)


Rasa dia? Hurmmm malu la..Hakhak..Hubby cakap sedaaap..hihi..Kembang jup..ngeh3..Kalau korang nak try google je..hehe senang kan..Donia skrg semuanya dihujung jari..klik klik klik.. Tapi aku tgk resepi kat SINI.. Suka tgk blog dia rajin bebenor..Kalau aku ikut cara dia mau penggsan tetiap hari HAHA..

Balik2 keje je lepas loading Ameer & his stuf aku pon terkocoh2 kat dapor..Nasib baik mood budak bertuah tu baik..Aku bg biskut then dia pon takla kacau aku..

Disebabkan aku banyak menghabiskan masa tuk buat benda alah ni..lauk makan malam pon ala kadar ajer..hikhik..Sian laki aku..Tapi tkpe dia tak memilih sumbat je apa je aku masak..Thanks abg kerana memahami i  =)

Esok ada pot luck pulak..Hurm masih terpikir2 apa harus aku masak..Ceh mcm la pandai sgt..tp takkan aku nak beli buah lagi? Hehe tak aci..Takpela kita tgk hasilnya entry akan dtg...wehuuuuu!


Babai!

No comments: