Monday 9 April 2012

Kek Kukus Moise2 MamaAmeer =)

Salam..


Aku sesaje je bagi nama yang berkait dgn nama aku walaupon resepi tu aku songlap resepi orang lain..kekeke..Kalau nak resepi google lah sendiri sebab blog aku ni bukan blog masakan..Nanti kang Mat Gebu yang terer tu takle cari makan..HAHA..Cis ada hati nak lawan Chef Otai tu..Tetiap hari aku tgk hidangan dia telan air liur sokmo..Buatnye tak..Memang mabeles!


Hehe aku pon buat ikut pandai jer..Kadang2 sukat bahan pon sukasuki jer tapi bolehla nak makan..Kalau nak masuk pertandingan awal2 lagi dah kena reject ngn juri..hikhik


Tapi yang tak bestnye hubby aku tak suka makan coklat..Secara tak langsung kek coklat aku ni dia tak usik pon ..hukhuk..kejam sungguh..tak nak hargai isteri.. =)


Hurm takmo cakap banyak..Jom tgk hasilnya..



                                        
Terliur tak..hehe..Try la buat ye kengkawan..SOOoodap!  




















 



























































 

No comments: