Monday 9 April 2012

Esok cutttiiii hoyeeeee!

Girangnya rasa hati...esok boleh cuti..lalalalalala

Bukan senang Kerajaan nak bagi cuti ni..Orang dah bagi kenalah manfaat betol2..Jangan nak berlumba haram lah..Pergi kelab2 la..gaduh2 sampai pijak muka orang la..Opsss terlebih sudaaaa...sape tu sape yang buat? sape yang jadi mangsa? Arrhh lantakla korang nak bertumbuk ke hape janji esok aku cuti..SELFISSSHHH!!! =)

Erm pagi tadi Hubby dok bincang2 apa plan hari esok? Aii nak pergi keje pon sempat lagi? Aku tengah kunyah roti dia sibok nak tanya aku nak pergi mana...Adoyaiiii...

Aku ajak pergi Korea kang senyap terus! hehe..Ada hati nak jengjalan obeseeeee...Mana nak cekau duet maaaa...?

Okla..final decision kita pergi Zoo Kemaman...kuikuikui..tempat ceruk tu je kot..pikir sampai sanggup lewat pergi kerja..Ingat kan tadi nak ajak g zimbabwei ke..niagara fall ke..hakhak..betul ke ejaan camtu..aku hentam keromo je..

Okla kita tgk jerla jadi ke idok dia nak bwk kami pergi.. =) adesss lawak tol Si Papa Ameer nih..Dahla kena kacau ngn bapok pukul 2 pagi..HAHA..aku takle ingat malam tu..tetiba je aku dengar dia maki hamun org dlm phone..Terkejut gak aku.."ko col aku pukul 2 pagi lagi nak tanya aku sapa? B^%^*& betol la..! Bila aku tanya sape? BAPOK!!

Hehe..ape la papa ni nak maki2 orang tgh malam..Tapi memang dia ni fobia ngn bapok @ specis amfibia ni..Sebab dari dulu lagi dia selalu kena kacau ngan specis haram jadah tu HAHA,,Masa study, part time kat shell, kat pasar malam pon sanggup nak ganggu laki aku tu..Dah terang2 aku ada kat sebelah lagi nak adjust! Ape punya olanggg daaa... =P


No comments: