Monday, 16 April 2012

11 Bulan 12 Hari ~ i can walk ~

Ini hadiah adik untuk mama sebelum mama pergi kursus.. Terharu sgt saat anak dah mula pandai melangkah tanpa bantuan kami.. =)


 Percubaan pertama dia..Sangat berani dia..dengan gigihnye dia jatuh bangun..pastu jatuh bangun balik punyerla nak tunjuk kat papa & mama dia yang dia dah pandai jalan..Dia paham yang papa & mama dia sgt gembira dgn perkembangan dia..Anakku Muhammad Ameer Hazim

Muka Baru Bangun Tido

Dapat melihat kegembiraan Papa dia saat anak dia melangkah ke dalam pelukan dia..Terharu sgt aku..aku tak pernah tulis emo2 camni tapi kali ni betul2 touching la..Semua ibu2 dah merasa perasaan mcm ni kan..Ahh bahagianya ..Syukur Ya Allah..

Selama ni memang kami tak pernah ajar dia guna 'walker'..Masa dia 5 bulan kitorang berkira2 nak beli ke tak..Sebab bila baca artikel tentang walker tu banyak buruknye pakai benda alah tu..Last2 pejam celik2x dah nak dekat setahun pon..Akhirnya dah pandai berjalan.. =)

Alhamdulillah..Besar dah anak mama .......


2 comments:

NURULHANIF said...

tahniah ameer..

Mrs Hafidz'joo'Din said...

timekasih aunty nurul =)