Saturday 28 April 2012

Ameer Cucuk Setahun in Advance!

Esok 29hb befday Ameer .. Hulala... T___T

Insyaallah kalau semuanya berjalan seperti yang dirancangkan kitorang akan celebrate befday Ameer esok!! Hihi tak sabar mama nak sambut befday budak bulat tu..Mama yang lebih xcited kan =)

Tapi untuk cucuk setahun aku terpaksa advance kan cucuk dia..sebab tarikh appoinment kitorang tak dapat dtg sebab dah balik kg..Macam biasalah bila anak nak kena cucuk mak dia yang cuak lebih..Anak rilex jer..sbb dia tatau pape..hehe..Sebelum masuk tu dah bape kali aku pesan 'Dik jup g cucuk yer..adik kena kuat..' hihi mcm tula aku setiap kali dia nak kena cucuk..Padahal budak tu bkn tatau pape...

Time nak cucuk tu dari aku tau nak pegang anak..terus kekok..serba tak kena..Bila nurse suruh pegang kemain kuatnya aku pegang kaki dia..Pastu mcm biasalah bila siap cucuk mesti aku kena nganjing ngan nurse 'takut mak dari anak' ^ _^

Hurm mcm2 kenangan nak besarkan anak sorang..Mak Ayah mmg tak pernah puas dgn perkembangan anak..Bila anak dah meniarap nak anak merangkak..Bila dah pandai merangkak nak anak berjalan..Bila dah berjalan ni nak suruh anak bercakap pulak..hihi..tu la harapan mak ayah kat anak memasing..Ni belum masuk sekolah lagi..Harapan kat anak sentiasa setinggi gunung..








2 comments:

Unknown said...

hapyy besday ameer.. moga menjadi anak yg soleh untuk mama n papa.. :)

p/s :wish awl2 yea dd.. hehe

Mrs Hafidz'joo'Din said...

hehe wish pon ameer dpt advance..tq aunty nurul =)