Saturday 21 January 2012

Updated 22/1

Lama betol aku tak update blog ni..Bila aku nak taip jer mesti stuck then berkampung la ayat2 aku tu dalam draft..Aku takde mood langsung nak menaip..Padahal rasa mcm banyak betol nak citer..Lebih2 lagi keadaan family kami yang sedang bersedih dgn ibu yang masih berada dalam ward..


Sekarang aku kat Kelantan..Sebelum balik sini kami dah balik Temerloh dulu lawat ibu..Banyak betol aktiviti aku kat sini..Kawan2 banyak kirim mcm2 benda..Kalau aku balik naik bus aku dah boleh bukak kedai dah ni..hihi..Tapi keadaan kereta kami yang just tangkap muat dengan barang Ameer menghadkan kami nak memborong tak hengat donia  T_____T


Kalau aku ni banyak modal dah boleh jadi tokey dah ni..Pastu benti keje just manage bisnes sendiri..Hahaha jauhnya aku mengelamun..Cis..ada angan2 kau mcm tu mama..Keje baru nak masuk 3 tahun..Sign pencen 60 tahun..Ada hati nak benti sekarang?? Choii..Tapi kan kalau ada rezeki apa salahnya kan..? Bukak bisnes sendiri..Nabi pon menggalakkan umat dia  berniaga..hihi..kemain aku kuarkan fatwa tentang Nabi yer...Insyaallah...Niat tu ada tapi takde rezeki lagi.  .*Tgh berharap duet jatuh dari langit 



Kawan2 aku ada kirim mcm2..beras siam..tudung..kain pasang..emas pon ada kau hahaha..Fuh mokcik kayo ni kalau jadi tokey..Setiap kali balik sini mesti ada yang kirim hihi..Tak kisahlah aku pon kebetulan nak pergi jugak..Tapi alang2 aku dah beli tuk dorang..Aku beli la sikit tuk nak jual..Kononye nak mencuba nasib..Hihi..Ada rezeki alhamdulillah kalau takde orang beli aku pakai la sampai lebam...wawawa..Tapi aku nak jual ni tudung je bukan emas hokay! Beras pon aku beli setakat org kirim jer..


Tak sabau nak balik kuantan nak jalankan operasi menjual tudung2 ku..hikhik..Ada ke org nak beli ni?? Ala kalau tkde orang beli mamposs aku..Dahlah aku pinjam modal ngan laki aku..Mana aku nak korek duet nak pulang balik duet dia..huhu..Aku ni dah la tak pandai menjual..Saja nak cuba nasib dah alang2 celok perkasam biar sampai ke pangkal lengan..Ada kaitan ker? huhu.



Tapi tudung2 aku nak jual ni hanya tuk COD kat kuantan @ temerloh je yg mana aku bleh hantar @ dorang datang sendiri..Aku malas nak mengepos ni..Leceh kang tak sampai brg orang camne aku nak jawab..So kesimpulannya aku bleh jual kat kengkawan terdekat jerla...Lagipon kalau nak mengepos harga dah lain baik korang beli kat kedai jer..Tak murah lah dah..Kalau beli direct memang murah..Aku bukan nak menjual sgt just nak suka2 jer..Sambil2 orang cakap..Tapi kalau mendapat sambutan hangat aku bleh mark up harga pasni..hahahah...*ketawa jahat..


P/s : Sesapa yg COD Kuantan berminat nak tudung Nur Kasih yg latest ( Aku pon tak tau nama design ni apa yang mcm koyak2 tu..pastu ada tag "nur kasih" kat tudung..Tudung Cotton bercorak Awning Thai Silk..Tudung Cotton yg plain Awning Thai Silk..& Tudung Cotton bercorak Awning Thai Silk Beropol..Jom kita deal area Kuantan ajer..hikhik..Murah2 ajer..Harg ni memang murah dari kedai dan design ni memang tak byk lagi kat kuatan..Ada yg design tu tak kuar lagi kat tempat lain..& Harganya of cos lebih murah dari kedai..Confrim! Aku dah survey..Yehoooo!...Jom Jom Jom..... Tolong support aku tuk byr balik modal kat laki aku..! Ngeeee~ ~ ~ 

2 comments:

Unknown said...

sy pun blk kg jugak dd.. hehe..
minggu depan xblk ke? ada kwn sekolah rendah kitaorg khwin..

Mrs Hafidz'joo'Din said...

minggu dpn takla nurul..takde budget la dah nak kelik tiap2 minggu bknnye dekat hehe..