Saturday 21 January 2012

Setiap kali hp aku berbunyi....

Jantung aku ni mesti akan bergerak laju bila hp aku berbunyi..Xpecially akak2 ipar aku yg col..Aku rasa kalau boleh taknak angkat lebih2 lagi waktu malam..Bila aku tekan je 'answer' aku tggu jer suara yang panggil aku tu mcm mana..Adoii..sampai bila nak mcm ni..Argggghh..Stress betol!




Macam tulah aku lately ni..Sentiasa heart beats aku kencang ngalahkan org lumba kuda..Sentiasa berdebar..Semalam pergi lawat ibu kat spital..Keadaan dia lemah sebab demam..Dia tak boleh banyak bergerak..Pergi toilet pon kena nurse hantar..Tapi sekarang abah tiap2 malam teman ibu..




Pernah satu petang tu aku tgh masak kat dapur..Pastu aku mcm terdengar bunyi meseg hp aku kat ruang tamu..Pastu aku nampak hubby dtg kat aku..Masa tu jantung aku berdebar giler nk tggu apa dia ckp,,Rupanya dia just nak amek cawan kat belakang..Dan bunyi meseg tu hanya khayalan aku..huhu..




Sampai sekarang condition dia tahap yang membimbangkan..Ibu demam..Dia ckp kuman ni tak hilang tu yang buat ibu demam..Sedih betol aku dgr dia ckp cmtu..Pernah dulu dia cakap " Ibu tak takut mati tapi ibu taknk mati lagi" Sayu betol hati aku dgr bila dia ckp cmtu..Ya Allah panjangkan la umur ibu..Bagilah dia peluang lebih lama bersama kami xpecially abah..





To Ibu ,

Semoga ibu kuat dan tabah menjalani ujian Allah ni..Dila tahu ibu kuat..Kuatkanla semangat ibu demi kami..Kami adik beradik akan sentiasa mendoakan kesihatan ibu..Maafkan dila sebab tak dapat terima ibu as part of our familiy masa dulu2..Sekarang kami adik beradik dah anggap ibu sebagai 'mama' kami..Jangan tinggalkan kami..Kami sangat memerlukan kasih syg seorang ibu..Ameer..Aqem..Eqal masih perlukan kasih syg seorang nenek..Diaorang pon tak puas lagi main dgn 'makwan' dorang..Semoga ibu cepat..


Amin..




Love ,
Dila & Ameer

No comments: