Monday 2 January 2012

Dear Diary...

Hoyeee! 



Aku dapat diary baru..Yang penting cantik dan somel..Yang penting lagi its FREE!!.. Ada ke orang beli diary? hukhuk..Aku pernah tanya diary kat Starbucks..Diary dia so nice..Aku try la tanya harga dia..Korang tau bape hengget??? 



-
-
-
-
-
-
-
-
 " RM 80 kak "


Whatttt????Aku tanya lagi.. Nak pastikan Rm 8.80 ke Rm 80. Ternyata memang itulah harganya...Uikss gila babeng...Aku siap tanya kat orang tu.." Ada ke orang nak beli?" hahaha..



Tapi kalau orang ada Kad Ahli + cukup point..Dorang akan dapat Free..Harga Rm 80 tu untuk orang yang mcm aku ni..Eiii tidaklah aku nak membzir duet..Baik aku tggu org bagi free jer..Duet tu boleh standbykan ke benda yang lain..hehe..Btw Mekasih my pren..(Pa)




Taraaaa..Ni la diary ku yg cantek..Ihsan By Bank Rakyat..Cute isn't it??



Bhgian dalam dia yg perfect..Ada Pen & Card Holder..Ni yang aku suka.. =)

No comments: