Wednesday 25 January 2012

Serabut mcm sabut

Aku tgh serabut serabai mcm rambai..Memang giler2 punye stressss! Adoi..Sumenye nmpk mcm sempit..tak clear..mcm2 la..Banyak bende kena pikir..Arggggggh!

Anak pulak sakit mata..Kesian sgt kat dia..dahla bengkak..merah pulak tu..sampai kecik mata anak mama..Sabarla syg..tahan cikit jer..Mama tgk adik pon sedey..Ni gara2 berjangkit dgn tempat pengasuh dia..Lepas sorang sorang kena..Sampai kan ibu dia pon kena..Kesian sgt kat adik..Dahla selsema..

Lepas ni ada site meeting lak..Ingatkan dah cancel sekali jadi pulak..Aku dah plan nak settle keje kat luar..Keje dlm ofis pon byk pending..Adey..

Aku nak type pon lintang pukang..tak suka3..Aku bley masuk ward tanjung rambutan kalau direct seminggu mcm ni..Road tax kete tak settle lagi..itu ini sana pon pending..Banyak benda pending tu yg bwt aku stresssssssss...

Abah pulak ckp Doc pakar pon dah takde cakap pape pasal kes ibu..Dorang dah takde solution..Mungkin abah nak bwk balik ibu ke rumah..Kuatkan semangat ibu..   =(

Ya Allah permudahkanla urusan ku...

No comments: