Wednesday 1 February 2012

Baru Adil dan Saksama ..Yeayyh!

Bangun pagi gosok gigi..dengan ubat kayu sugi..lalallalalalala..Sepatutnya bila bangun pagi aku akan buat spt yg dalam lagu tu..tp ubt gg tu bknla kayu sugi..huhu..tp alih2 bangun pagi tgk2 mata takle bukak..penuh tahi mati..eyuwww...Penangan sakit mata dari Ameer..hihi..Pe nak buat..seperti yang ku jangka..Mesti kena punya..! 

Papa dia sebenarnya sudah mendahului aku..Dia awal dari aku sehari..So mata dia yang sepet tu bertambah lah sepet dah ropa mcm alien dah aku tgk..kakakaka..tp papepun love u papa..*berkenaan kah? hikhik abaikan..ada simptom2 romantis plk..huhu

Sekarang kami ber3 boleh dinamakan sebagai family mata merah aka Alien dari planet Marikh! Baru adil mokpok kena jgk.Barula dapat rasa apa yang anak rasa..Tapi anak dulu lagi teruk..Sampai doc dah suspect Glucoma..Alhamdulillah tadi repeat check up..doc ckp.."more clearer" Lega sgt hati aku dengar..So dia bebas dgn penyakit bahaya tu..Cuma tadi ada selaput tebal kat bawah..Doc pon dah cuci..Thanks Doc..U are so niceeeee! Kalau ada kotak komen aku nak lukis gambar 'smile' tu besor2..Punyala nak ucap timekasih kat doc tu sbb beri rawatan yang sgt baik..! Memang sgt puas hati.. =)

Dengan penyakit ni jgkla kitorang dapat MC sampai jumaat..Nasib baik keje aku sume dah settle kalau tak kena jgk dtg office..Papa je yang rajin keje walau ada MC..huh..Nak kejar score card ke papa? hehe..Takpe2..Papa dpt byk mama tumpang happy =).. * dah terbayang shopping mall yang terpilih hakhak..

Ok petang ni jgk kami akan balik ke temerloh..Abah dah decide nak bawak ibu balik umah..Oxigen pon abah dah beli tuk ibu..ibu kena pakai oxigen 24 hours..Kami hanya boleh berdoa dan Tawakal kepada Allah S.w.t.. Kesian sgt kat ibu.. Semoga Allah beri ibu lebih banyak kesempatan masa bersama kami..Amin




No comments: