Tuesday 21 February 2012

Kalau tidak kerana break..

Huhu..hola..mashi2..arigato..apa aku mepek pon tak tau..pakai sedap je ckp..


Aku hari ni terasa mcm pekerja yg hawt gitu..Pergi mana2 sume orang tegur..Dorang ckp " lawanya awk..slimnye awk..cantiknye kulit muka.." wawawawa  kidding! I tipu jer..huhu..Tu semua ayat aku berangan jer..The real is aku berjalan mcm zombie hari ni..And all people yg aku jumpa keep asking me " nape kaki tu? " Aku pon senyum2 jerla..mls nk jwb..kalau aku tgk muka org tu menunggu harapan tuk aku jwb aku pon ckp jerla "luka"  ngeh3..


Kadang2 aku jwb lain kalau aku jumpa org lain..aku ckp tersampuk kat pintu..huhu..Entah nape aku tak bleh nak state kpd satu jwpan..Cuma org2 terdekat je yang tahu what was happend to me..


The truth is mlm tadi i've got minor operation..Apa lagi kalau dah bersangkut paut ngn kuku tu opkos la sang kuku aku yang tak cantik tu..Semalam masa aku turun kereta nak pegi makan kaki aku tu tersangkut kat pedal break tu ha..Tersentap jup aku..Then bila aku tgk..Bleeding! Urgghh ni den lomah ni..Time2 cenggini la dia nak cedera..Tapi kuku aku tak tercabut pon just daging kat tepi tu tercabut..Huhu seram tak? Kawan aku yg tgk ni kelam kelibut cari tissue..Dia berlari dlm kedai dgn selamber je kidnap tisu makcik kedai tu..Makan tak lg tp dah kidnap tisu..HAHA..Thanks sis atas kekalutan anda menolong aku yang cedera.. T______T


Bila dah bleeding tu aku kena la pergi cuci..Nanti kang lama ke teruk..Tapi aku pikir2 balik dah alang pergi untuk berjuang kesakitan tu aku cabut kuku tu terus..Sekali sakit je..Pikir2 punye pikir sampai klinik pon dah..Bila sampai turn no aku rasanya mcm nak cabut lari jer tp tak boleh dah..Aku kena kuatkan semangat..Sampai bila aku nak derita mcm tu kan..

Bila doc tgk pon dia kesian kat aku..Sampai berkerut2 la kening tu tgk aku punye penyakit ni..Lepas check dia suh aku baring..Uwaaa..masa ni tuhan saja yang tahu jantung aku ni bergerak bape kilometer sesaat..Aku rasa kalau speed trap polis pon tak dpt nak identify aku punye kelajuan jantung ni HAHA..


Aku kena 4/5 kali cucuk ubat bius..Aku jerit tp sambil gigit kapas..Pastu muka tutup ngn kain..Sapa nak rasa kesakitannya pergi la cabut kuku..hihi..Actually aku dah hold lama gile..Since oktober kau..Aku pon tak caya aku bleh bertahan selama tu..itupon lepas aku tgk record card kat doc tu..Doc siap ckp " penakut betol awk ni fadhilah dari bulan oktober awk simpan" ngeh3


Aku pikir2 balik kalau tidak kerana break sampai bila2 la aku tak dtg tuk cabut kuku tu..Aku ni mmg sgt la penakut kalau bab2 sakit ni..especially this kind of operation..hantu pon aku tkut jgk..huhu..papepon aku nak ckp a big congrates to me..sbb i've got settle 1 of my probby,,huhu..aku hentam je..Arggh sukanya..Aku dpt mc actually till friday..Tapi aku g jgk keje sbb aku rasa lately ni dah byk kali aku mc..*bagusnya pekerja ni.. T_____T


Kepada break..lps ni jangan sangkut kaki aku lagi sbb skrg jari aku tgh berbalut..Kuku pon dah takde..kalau aku kena lagi jwbnya mau aku kioook kat situ..Sbb skrg ni pon aku tgh mkn pain killer yang paling kuat..Entah bila sakit tu nk dtg..Errr takutnye nak bygkan kalau ubat tu dah habis..


p/s : lepas ni aku janji nak jaga kuku aku elok2..Do not make it twice..huhu

No comments: