Sunday 26 February 2012

Jiwa kacau

Salam ...aku kadang2 terpikir aku selalu ckp sesorang kat sini..Hehe takpela mudah2an semua ni dpt aku jadikan sebuah novel di hari pencen  kelak..huhu..Best apa kalau baca karangan sendiri..kadang2 gelak sesorang..jgn giler sudah..mwahaha

Aku sebenarnya tak tau nak tulis apa..im just boring sbb duduk sesorang dlm office ni..Orang lain dah balik aku jerla bertenggek dpn PC ni..kononya banyak keje nak settle..Padahal aku duk ngadap tenet dari tadi,,HAHA..

Apa la aku nak merepek meriban kat sini yer ..hurmmm..malam ni aku kena dressing kat klinik lagi sal kuku yang dah cabut tu..*tolong jgn ckp buhsan citer pasal kuku ni..ni je idea aku ada..kekeke..Masuk malam ni dah 4 kali aku pergi..Adeyy mula2 pergi tu terangkat jgkla montot ni masa dia nak cabut bandage tu dari jari tu sebab dia melekatkan..Masa dia cuci tu pon rasa mcm ngilu jer..Aku sampai skrg tak tau apa ropa jari aku tu..Aku tak berani nak tgk..seraammmm... huhu

Tapi yang tak besnya charge yang dikenakan tu tak hagak-hagak..Kalau tetiap malam nak charge ropa itu menyendeng la poket aku woi..dahla harga berubah tiap2 hari..Ada ke patut? Alasan kain kasa yang doc guna banyak..Adeyy tak paham aku..Aku rasa tak sampai 5 minit pon..Banyak mana sgtla dia sempat guna..Nak tipu pon tak agak2..Dahla suh dtg tetiap malam..dah mcm shopping complex plak klinik tu ..huhu..Nasibla labu..tahan jerla..Nak bwt sendiri tak reti..takut plak tu..*nyesal tak jadi doctor..ceh!

Hurm..mcm pesen la anak aku tu sementara menunggu turn aku..tgk org nak jalan dia sibok nak turun..mcm la dah pandai jalan..hukhuk..tp tetiap hari ada je baby yg sakit..erm sian pulak..Anak aku pon baru je baik dr demam..batuk pon nak ok dah..Syukur..gigi dia makin lama makin banyak..kalau kena gigit conferm menjerit aku neh..sampai dia pon tekejut..Mau tak sakit kalau dah 6 batang gg ketam perut aku ! wakakaka


Gigi ni la yg selalu ketam badan aku..hehe

No comments: