Sunday 26 February 2012

im lost at midnight

Hurm baru sekarang terasa kemenyesalan yang melampau..hukhuk..


Ni semua salah laki aku..Dia yang membuat aku kalah dgn nafsu sendiri..Aku tak nak dia yang ajak..ngeh3..mcm lain je bunyinya..hakhakhak..ok straight to the point pon pon...Tajuk aku pon kemain pelik bunyinya..


Masa tu aku dah masuk bilik ..aku masuk awal sebab dah ngantuk..ingatkan nak tggu sampai cerite 'Walimatulurus L & Y " tu habis baru aku nak tido...Tapi aku tak ngedan2 nak tido..So babai jerla TV..Aku tipu sebenarnya..HAHA..Sebab aku masuk bilik awal aku merajuk ngn tok laki hamba sebab dia dah padam cerita yang aku tgh download dah hampir 2 jam! Alasan dia ingatkan aku dah tgk..Ewah2 sedapnya alasan..Dahlah takmo mintak maaf..Pompang pompang aku lari masuk dalam bilik..Merajuk...Ces..aku sikit punye susah menunggu dia sonang2 je tekan pangkah! Merajuk tanpa dipujuk menyebabkan aku ketiduran dalam merajuk..HAHA..Paham tak..Aku pon pening dgn ayat aku..


Sedap2 aku tgh tido tiba2 ada 2 makhluk dtg menghampiri aku..Sorang besar sorang kecik..Itu sudah semestinya laki aku & anak aku..Kakakaka..Pandai bwk anak dtg pujuk aku..Cis dan cis..! Lepas tu suh teman dia pergi makan..What? 11.30 malam ajak aku makan kat luar? Biar betik dol..


Mula2 aku refuse la jgk sebab aku ngantuk kan..Ada saki baki merajuk pon ye jgk..Tapi dia cakap dia lapar aku pon dalam keterpaksaan terpaksa la teman..Salah aku jgk sebab tak masak pon malam tadi..ngeh3..


Dan dengan tak sengajanya aku terjamah seketol "burger fish & crisp" kat burger king beserta fries pada pukul 12 mlm! HAHA..Sapa suh ajak aku makan tgh malam? Who shud be blame? Ofkos la tok laki hamba..Yang makhluk si kecik tu dia lagila suka..Memang time tu dia tak tido lagi..Aku kalah..Dan untuk mengcover balik mlm ni aku janji takkan sentuh pape makanan pon..Ngeh3.. =)


Brape kalori & lemak yang akudah telan semalam erk? Seram aku memikirkannya..Camnela nak kurus balik cmne..Aishhhhhhh



Masa ni almost 1 pagi tp mata dia masih boooolat...Adey!

No comments: