Monday 13 February 2012

2 days left =P

Hoye2..tak lama lagi..arhh seronok gilak ....
Cant wait that moment..pfuhhh..lambatnye masa bergolek..cepat2...hihihi
Pe kes tergedik2 mcm takde montot gitu hahaha..Lepas ni aku ada alasan tanpa berasa bersalah pada diri sendiri..huahuahua..*mesti ada org ckp aku mereng


Abaikan perangai tak semengah aku diatas..ngeh3..Nanti aku citer yer..


Sekarang aku jarang betol update entry baru dah..kalau dulu active bebenor..Lately ni otak agak nerves + blur gitu..hehe..Gasaklah ayat apa pon janji  orang paham..Hurm alhamdulillah sekarang semuanya back to normal..Aku rasa heart beep aku sudah kembali ke nada yg normal..Aku rasa la..Arhh lega sekarang syukur sangat2..


Mana taknya sekarang mcm2 penyakit timbul..Nama pon pelik..Baru2 ni Virus Rota tu..Nama pon tak best jahat pulak..Eii mintak dijauhkan la..Dahlah Ameer pon baru sembuh dari cirit birit..Risau giler aku masa tu..Sekarang dia pon dah sembuh..main mcm biasa..jerit2 mcm biasa..minum..makan..semua mcm biasalah..Syukur..


Berbalik pada xcited aku tadi..Sebenarnya tu tarikh befday papa dia..Yang aku suka sgt tu sebab aku boleh makan kek dgn suka hati tanpa rasa bersalah..Hehe..Sebab skrg aku tgh mengawal nafsu makan aku lebih2 lagi kek yg ada cheese..Tapi bila menjelangnya befday papa dia..Aku rasa boleh dimaafkan..huahua..bleh gitu..Orang lain punya befdy org lain yang excited lelebih..


Ermm tak dpt nak imagine keenakan kek tu..Kek pon dah ditempah..hoye2..Harap2 papa dia tak baca lah blog ni sbb aku cakap kat dia tahun ni takde kek sebab dia dah pow aku hadiah kow2 punye..Present dah dibeli awal sebab dia ni tak boleh bwt suprise..Suka pilih barang sendiri..Pilihan dia je kena pada mata dia..pandai pulak pilih harga yang 'menawan'.. tu yang aku lemah tu..Dahla gaji den ni ciput jer..Ampeyhh lari saving aku..huhu..Takpela laki aku jgk.. T________T


Okla..babailah..tggu hari kek pulak..ngeh3!lalalalal




  
Pedang dah jadi kontot!




Regang2 kan urat bersama GinTeL..hihi

My heroes..Mama Lurvebotfofu.. =)

Mentang gigi dah 6 batang ko keje menggigit je kejenye

p/s : Macam biasa gambar aku tak kelihatan sebab tkde sapa nak amek gambar aku..cis!


No comments: