Tuesday 25 February 2014

Dah Setahun Bersama Nour Ain Skin Care =)

Assalamualaikum & Hai

Sedar tak sedar dah setahun rupanya aku dengan Nour Ain.. Bermula sebagai pengguna..lepas tu dealer..lepas tu jadi Stokis..Alhamdulillah.. Cepatnye masa berlalu.. Hurm..Dalam masa setahun tu jugaklah aku merepeat order nak beli Skin Care Nour Ain ni..Mula-mula order sikit-sikit lepas tu ada rezeki lebih aku oder berbukit-bukit..heeee..Alhamdulillah semua Out Of Stock!! =)



Semalam stock baru tiba lagi...Semalam jugaklah aku terus pergi pos barang-barang yang cust dah booking..Belum lagi panas stock tu nak duduk dah kena jalan lagi..Pergilah wahai barang ke tempat tuan baru korang..hihi..Ada yang beli secara borong..ada yang beli secara 'loose'..boleh belaka yer..Sementara stock banyak lagi ni memang boleh beli secara "loose". Saya tak kisah janji korang puas hati =).. Ramai jugak cust yang tanya dah berapa lama guna produk ni.. Aku sendiri pon tak sangka dah setahun uolss.. Tipu la kalau aku cakap tak pernah skip langsung..Pernah okeh..Selalu..Hehe lebih-lebih lagi time malam..So bagi korang yang ragu-ragu takut ada effect apa-apa kalau ter 'stop' guna..Inshaallah OK.  ^__^











Ok kawan-kawan sesiapa yang berminat jom laju-laju wasap saya..Harga saya mesti terbaekk!! 

017-2526834





5 comments:

Tengkubutang said...

Haiiiii..Cakkk!!
done follow sini no. 92
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang.blogspot.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Azlina said...

done follow! GA Emas Putih...

Mama Darwiish said...

sangat best...
saye guna sabun dia je pun dh pueh hati hehe

ejulz said...

semoga dimurahkan rezeki..

follow sini.. ")

Mrs Hafidz'joo'Din said...

thanks uolsss..salam alaik