Wednesday 19 February 2014

Jom dapatkan Skincare Nour Ain yang tengah meletopss sekarang!!

Assalamualaikum & Hai Uolss..




Hai korang..
Jom dapatkan Skincare Nour Ain sekarang!
Malas nak explain panjang giler..sebab sekarang ni memang semua dok mencari-cari Nour Ain..Untung orang nama ni..Disebut-sebut..Namaku dibibirmu..hihikkss
Ni kali ke-4 saya merestock Nour Ain sebagai Stokis di Pahang.
Selepas Nour Ain keluar dalam Buletin Utama baru-baru ni memang bertubi-tubi cust tanya ada stock lagi tak? Ada stock lagi tak? hehe.. Inshaallah barang baru akan sampai next week yer korang..Lepas ni order terus.. testimoni tentang nour ain memang dah banyak kali saya bagi.. Saya bagi testi saya sendiri..Tak mau orang lain.. Nanti bila cust tanya senang saya nak jawab. Kalau saya tak dapat jawab saya akan usulkan terus kepada pengasas..Biar terang lagi nyata...



Kadang-kadang ada jugak cust tanya ada tak jual barang lain..hihi maaf dik..Hakak ni memang susah nak try barang-barang baru yang tengah meletop-letop ke..tengah in la orang cakap..Memang tak terkejar dik nak ikut arus keluar masuk produk zaman sekarang.. Nak-nak pulak bila tanya ada sijil HALAL ke KKM ke..Ada yang ada tu ok la..Ada jugak yang jawab tengah mohon..dokumen dah hantar..Lagi teruk takde sijil HALAL & KKM...hewhewhew..bahaye dik non..Ada jugak time meletop-letop berebut orang nak try..lepas 3-4 bulan senyap dah...Lepas tu keluar produk baru pulak..testimoni retis-retis yang dah kompem2 kacukan mat saleh..Bila pakai gebu gebasss..hehe..Jangan main tibai sebab nak cantik.. Kaji betol-betol bila rasa ok..Up tu u..tepuk dada tanya selera =P.


Ok..biasalah ayat seller mesti nak up barang sendiri..hihi.. Tapi kalau betul-betul berkesan tak salah share dengan orang ramai.. Anda untung saya pon tak rugi..win win situation..Sesiapa berminat produk Nour Ain yang ternyata HALAL dan ada sijil KKM jom wasap cepat-cepat.. Sekarang memang macam goreng pisang panas.. Kalau uols tak cuba memang takkan tahu..Nak tahu kena try sendiri..hikhik..Lagi satu yang korang patut tahu produk ni dah 9 tahun di Malaysia..diusahakan oleh Muslim di kedah nun..Saya pon tak sangka dah lama..Sebab saya kenal pon awal tahun lepas. Sekarang dengar-dengar cerita depa tengah nak pasarkan di negara China pulak.. Tahniah.. ceq bangga dengan hang! =P


Tapi kali ni ku tak berkeseorangan..


Jom saya kenalkan my agent .. Agent saya ni antara orang yang paling terdekat dengan saya..DAN mereka pon menggunakan Produk Nour Ain ni sejak saya memperkenalkan kepada they oulss! =P




Agent pertama My BFF NorFaridah. Dia akan cover daerah Seremban & Kuala Lumpur. Sesiapa area sana nak self pickup dialu-alukan..Sebab sebelum ni ramai cust tanya nak self pickup je sebab barang nak sampai cepat..Nah.. Sila contact beliau... beliau memang menggunakan produk ni since baby..hehe..takla..since saya suruh dia try lah..Apa-apa boleh tanya dia..Dia boleh jawab sebab dia pon pengguna..Bila dah nama pengguna sebarang soalan mesti dapat jawab =P.
Nor Faridah : 012-6241801






  




Agent Kedua My SIL Siti. Dia akan cover area Temerloh. Orang-orang yang terdekat dengan dia boleh direct kepada dia..Jangan risau dia baik-baik aje macam saya..ngeh3.. Dia pon pengguna Nour Ain sejak tahun lepas macam saya jugak. Kalau ada yang ragu-ragu sila jangan segan-segan tanya..Macam mana nak guna sila tanya dia bertubi-tubi sampai dia mengah nak jawab..hehe..



Siti Khairul Bariyah : 017-9883357




Ok korang sesiapa nak dapatkan produk Nour Ain yang best dan terbaik ni boleh jugak direct kepada saya.. Lagi ceq suka =) lai lai lai lai.. Hot Sale!! 

wasap/ text me @ 017-2526834

~Gunakan tanpa was-was ~










4 comments:

Unknown said...

ayyo muke i setepek di situ...buat saye rase macam segan nak msuk dalam selimut lol!!!!!

mamalurveameer.blogspot.com said...

haha takpe pengguna Nour Ain kena yakin! chaiyokk!

ejulz said...

semoga dimurahkan rezeki..'''

follow sini.. :)

Mrs Hafidz'joo'Din said...

TQSM..