Thursday 13 February 2014

Heidi Hoodie By Al Humaira Contemporary

Assalamualaikum.. Happy friday uolss..Esok cuti yeay! Tapi my hubby keje weekend ni so berperam dalam rumah jerla weekend ni..Tapi my SIL on the way datang sini..So boleh lah jadi penaman masa weekend aku..tak sabar nak tunjuk kat dia instant scarf yang baru sampai ni ..haha..Gitu lah orang pompuan..Asal berjumpa jer mesti share apa yang kitorang suka..Barang baik of course lah share..Takkan nak makan sorang2..cet! =P




Ok aku macam excited nak cerita tentang instant scarf koleksi terbaru dari Al Humaira Contemporary yang aku baru dapat ni.. Actually aku takdelah peminat tegar brand ni tapi kalau ada part yang kita suka tak salah nak cuba..Abg posmen belum naik van lagi aku dah sarung tudung ni..haha..Giler instant! Tak payah nak belek-belek cermin bagai..Sarung dan siap! Kain dia sejuk..best ..memang tak panas..Yang penting permukaan muka yang selesa dan dapat tutup bahagian dada.. Belakang dia pon takde lah pendek sangat.. Mula-mula masa nak beli tu takut lah jugak pendek kat depan ke..singkat sangat kat belakang ke..Tapi Alhamdulillah.. Memang puas hati..Kain dia lembut takyah gosok takpe bagi orang yang malas macam aku neh..huhu..Tapi kalau gosok lagi cantik..Bila korang pakai baru terasa kesedapannya..huahuahua!






Nampak sangat kedutan tu..hehe..Biarlah muka tembam macam pau pon..saup je ke muka =)





Mesti korang terasa nak try kan? Pergi website dia SINI.. Pilih-pilih mana yang berkenan..Tapi rasanya ada kaler-kaler yang dah sold out..Takpe boleh tunggu dorang restock kot..hihi memandai je aku kan..Sekarang ni dealer dorang pon dah banyak..cari je kat FB.. Sure jumpa =).. Seriously berbaloi-baloi & value for money. TATA




1 comment:

Unknown said...

wau....! hehehe....