Sunday 7 July 2013

Stokis Nour Ain

Alhamdulillah.. 
Sangat bersyukur rezeki yang dikurniakan..
Saya bermula sebagai pengguna pada bulan februari 2013.. diperkenalkan oleh seorang kawan..Terima kasih kepada beliau..Sangat2

Selepas berpuas hati dengan skin care ni terus jatuh cinta dan bertekad akan setia selagi kulit saya memerlukannya..hihi..

Selepas tu saya memulakan satu langkah dengan menjadi dealer pada bulan berikutnya..iaitu MAC

Mula2 tu memang takut kalau tak pulang modal kan..TAPI ramai yang kat
 luar sana yang jatuh cinta pada Nour Ain! Sama macam saya..

Oleh itu saya pakai sambil menjual..

Dan saya jual apa yang saya pakai..

So bila orang tanya saya senang jawab..SEBAB testimoninya adalah saya sendiri..ada jugak terselit kawan rapat saya..Uolss boleh tengok kat link entry2 saya sebelum2 ni yep..Khas tuk korang ^__^


Lepas beberapa kali restock barang..saya tekad untuk ambil selangkah lagi iaitu menjadi STOKIS Nour Ain pada bulan ni! Ok lepas beberapa kali sesi diskusi dengan husband dia izinkan..Yerla bila melibatkan modal yang besar harusla berbincang dulu dengan partner kan..Alhamdulillah impian saya tercapai dengan permintaan yang bertubi-tubi dari peminat Nour Ain..hihi..Syukran Jazilan..

Kepada kawan2 yang sudah berurusan dengan saya..Terima kasih tak terhingga kerana mempercayai saya..Kepada yang bertanya saya tentang produk ni saya jawab apa yang termampu oleh saya..Kadang2 saya tak boleh nak advise lebih2..Kalau nak tau kena cuba..Tak kenal maka tak cinta..hewhew..Tapi Inshaallah so far semua berhasil dengan baik dan bijaksana =p

Kepada yang bertanya dengan saya minggu2 lepas..saya mintak maaf sebab tak dapat nak memenuhi hajat kalian sebab saya mengambil masa yang lama proses nak merestock barang yang banyak ni..Sekarang dah boleh tanya dan dengan senang hati saya menerima order dari kalian..hehe

Yang dah booking dengan saya..harap sabar petang ni saya akan membuat sesi pengeposan beramai-ramai..Terima kasih kerana sabar menunggu..Saya sgt sayang korang..cis bodek!


Jom bersyawal dengan Nour Ain! Ini masa yang tepat untuk anda tampak lain bila syawal nanti..Lebih kurang sebulan je lagi nak raya..Hasilnya memang ohsomeee! OMG.. OMG...OMG... phewwwww..!



Saya adalah saya.. Penguna & Penjual .. Peaceeee !



Wasap/Text me @ 017-2526834

Kepada sesiapa yang berminat untuk menjadi dealer dan agent dropship sangat2 saya alukan..Saya pon bermula dari bawah..Kita takkan dapat mengubah nasib kita kalau bukan kita yang mengubahnya..ceh..hihi.. Apabila kita sudah berada dihadapan jangan cuba toleh ke belakang lagi tetapi sentiasa ingat masa susah kita dahulu supaya kita tak lupa dari mana asalnya kita..sekian..

Sila wasap saya sekiranya ada yang berminat nak jadi dealer dan agent dropship hokay! Jangan malu2..Kalau malu rugi.. =)


~Bye~


No comments: