Thursday 3 January 2013

Order Crepe Durian

Malam tadi aku bertungkus lumus nak siapkan crepe durian..Bukanla terror mana tapi orang dah mintak buat..Aku tolong jerla..Sebenarnya aku tak nak amek order buat crepe ni..Sebab cost nak buat ni mahal..Durian tu kena bagus..Lepas tu nak jual 5 ketul RM Seploh macam tak sanggup je.. nak pulak kawan opis papa dia..Last2 aku cakap nak makan boleh bagi durian..Yg lain FOC..Heeee


Malas2 la nak jual2..Tak reti ..Dah lah lipat tak cantik..Heee..Kalau nak tempah pergi ke tempat yang bertauliah tau..Heee..Orang lain buat kemas jer..Memang patutla jual dengan harga tu..


Jom layanzzz rupa crepe aku malam tadi..



      






3 comments:

Unknown said...

wah sedapnya..

Fiza Rahman said...

Sedapnya.

Mrs Hafidz'joo'Din said...

Maceh2...hehe..try la bwt korang =)