Monday 21 January 2013

Binatang Bertopengkan Manusia 2013

Salam..

Selama ni kita dengar manusia bertopengkan binatang kan???Ayat ni selalu sangat kita dengar..Pagi tadi aku pergi site visit kat Jabatan Kebajikan Masyarakat..Kita memang sedia maklum tempat tu macam mana kan..Staff kat situ cakap baby je ada 20 orang! Bila aku tgk je baby cot beratur kat dalam tu sayu betul hati ni..Sedih bila terpikirkan macam mana dorang semua tido tanpa pelukan mak ayah =(   ..Memang siapa yang buang dorang tu kejam..Ada jugak kes kat situ anak perempuan kena rogol dengan ayah sendiri! Whathehell!!! Itu boleh dikategorikan 'Manusia bertopengkan Binatang" Jahat! Sangat! Sangat Jahat!


!#@$%^^&*^%$#@#@!!%^&^*^%$@!$%&^&***%$#@!%



Ok lupakan kisah sedih tadi..Baru-baru ni aku terjumpa binatang aneh ni dalam umah ku syurgaku..Memula adik ipar aku jumpa sebab lekat kat baju dia..Bila tengok betul-betul macam pelik jer..Selama aku hidup ni tak pernah tengok binatang rupa ni..Korang mesti ketor kepala nak tengok kan..Rilex kita borak-borak dulu..kekekeke..



Ok..ok jom tengok..binatang bertopengkan manusia itu ..Kalau lepas aku share ni binatang ni glemer aku pon boleh tumpang glemer..Lepas tu ada tokey cina nak beli dengan harga juta-juta..Wahhh $$$$$ . PANG!!!!!!!!! Aiyakkkk tersedar ku dari lamunan..kehkehkeh




Ha Kan.... Aku tak tipu...Betul kan??? Seram kan?? Serupa kan? Agak2 boleh femes tak bianatang ni? hahaha..



Ha lagi.. Seram kan muka dia? Sila tengok sambil bayangkan Wan Maimunah melakonkan watak antagonis!



Bila diterlingkupkan...Binatang ni dah lumat aku buat ekperimen..Bau dia..Ya Allah..busuk giler..Macam bau pepijat..Ke ni memang pepijat spesis baru..???



 So? Whut do you think ? Is it real or fake? Am i going to be rich ? Kakakaka! Mohon jangan menyesal sangat layan blog tak tentu arah ni =O

No comments: