Monday 10 November 2014

Pandan Layer Cake

Assalamualaikum & Hai

Gigih aku meng'update' entry baru lagi. Dah ada dalam draft just nak edit sikit-sikit tak bagi tulisan carca marbar sangat..eheee..  Balik kampung baru ni aku dengan gigihnya menunaikan hajat 2 orang mak buyung nak makan kek pandan layer. Alhamdulillah tahun depan 2 orang akak ipar aku akan ada baby baru..Bertambah lagi keturunan Hj Mahmud. Semoga dipermudahkan. Amin =). Jangan cuba nak tanya penulis ni bila lagi? Ketuk kangg! =P


Ni kali kedua aku buat kek ni..Aku ni bukanlah pandai pon buat kek ni just minat je. Ikut nasib ada hari kek tak jadi ada hari kek over menawan..haha..joking..Yang penting cuba try & test. Haaa.. Masa kat kampung haritu buku resepi tinggal kat rumah. Lepas tu aku pon goggle blog kawan aku ni sebab dia memang terror buat kek. Nah aku drop link kat sini SINI. Resepi dalam buku aku tu pon memang copy dari dia..Maceh kak =). Aku tak amek banyak gambar pon. Just nak drop a few pict untuk kenangan masa depan..hihi



Kek dah salut dengan kastad. Masa ni baru lepas keluar dari peti sebab nak sejukkan kastad tu. Bila dah ok camni boleh potong =) 






Ni lah hasil dia buat sama-sama =P. Lega dapat tunaikan hajat mak buyung.Fuhh!

ok bai!

No comments: