Monday 10 November 2014

Kek Butter Pelangi

Assalamualaikum & Hai 

Blog ni dah macam blog masakan asek tayang makanan je..Mohon jangan jemu itupon kalau ada orang sudi baca =). Baru-baru ni tekak teringin nak makan kek yang simple macam kek butter. Kek ni makan panas-panas memang best. Aku google je. Yang mana aku berkenan aku printscreen. Takyah nak amek pensel bagai. Zaman sekarang memang pantas tuntas..Ehiiii..


 Terima kasih kepada CIKLAILI.COM
sebab sudi share resepi. Aku memang malas nak salin resepi kalau korang nak try boleh klik blog dia okeh.Kalau ikut betol-betol inshaallah jadi =). Sebab dulu aku pernah try buat kek macam ni tapi bentat! Tapi ikut resepi lain lah. Bukan salah resepi sebenarnya kita ni dok pandai..hihi..Memang sakit hati buat kek jadi bentat.Tapi sokay belajar dari kesilapan =P




 Bahagikan adunan kepada 3 warna. Tuang gilir-gilir ikut warna sampai habis







 Siap sedia untuk diagihkan =)







Sesuai minum petang. Alhamdulillah my heroes pon suka. Itu je kita nak sebenarnya. Bila dorang makan suka tengok =)




No comments: