Monday 21 April 2014

Family Day JKR Kuantan 2014

Assalamualaikum & Hai..


Sabtu baru ni office aku ada buat family day bertempat di Pantai Balok...Yeay..Sepanjang aku kerja inilah kali pertama ada family day..hukhuk..Sebelum ni kami buat sesama unit je..Kali ni melibatkan seluruh staff..Maknanya Bhgian Jalan, Bahagian Bangunan 1 & 2 dan Pentadbiran semua join..Time macam ni lah nak kenal family kawan-kawan dari unit lain dengan lebih dekat..huhu..Tapi bila pergi memang tak sempat berkenalan pon..Orang unit tu duduk kelompok dia..Orang unit ni hampar tikar kat balik pokok tu..Orang unit se lagi duduk hujung tu..Dah jadi macam perang 3 penjuru dah..hehe..Tapi bila jumpa senyum & tegur macam biasa..Ni lah gunanya family day mengeratkan silaturrahim sesama staff *___*



Kali ni aku tak masuk banyak acara pon.. acara dengan partner aku just masuk "balingan kasih". Kasih lah sahngat kaannn..Abis seluar & baju aku kena air. Balingan kasih tu maknanya kita kena sambut belon yg berair then campak kat partner memasing..Bila tak pecah / jatuh kena teruskan dengan jarak sekian-sekian..Time aku nak sambut belon tu terjatuh atas peha..Splashhhh!! Basah! Kena gelak dek orang haha..*malu sgt sebenarnya..Cis!



Game ke2 aku masuk bowling kelapa.. Group aku menang! Yeay tapi bukan hasil tangan aku..Hasil tangan aku satu pin pon tak jatuh..kekekeke..Aku dah cakap aku memang takde bakat dalam boling..ececece cover.


Malas nak cerita dah..Jom layan gambar jer..Semua gambar-gambar ni aku amek daripada cameraman bertauliah..hihi..Tq Abg Di =)





Masa sesi pendaftaran & amek kopun makan





Doa pembuka tirai






Dirasmikan oleh our big Boss Jurutera Daerah JKR Kuantan






Pertandingan mewarna






Budak bertuah sorang ni kusyuk main kaler-kaler..padahal pegang kaler pon tak reti..mwahaha.. Actually mama di taknak antar pon..tapi makcik yang pakai seluar army tu hangkut dia bawak lari duduk dalam gelanggang mewarna neh..hihi






Musical Chair- men






Haaa amek kau sampai rabak kerusi..haha






Yang gegel punya part






Rebut gula-gula..Macam biasa budak bertuah tu tak reti berebut..eiiii tercengang tengok orang..dia duduk amek satu..bangun..lepas tu duduk lagi..hihi..








Lucky Draw by JD








Bawak bola ping pong dalam sudu..go adik go..Family day tanpa acara kanak-kanak memang tak meriah..Anak-anak happy makpon happy =)



Go adik goooo!! Semangat adik kita ni lari..Teringat zaman kecik2 dulu..Aku lah antaranya yang suka sgt game lari-lari ni





Korang kenal tak sape neh? Cantek giler dia ni..MIRA FILZAH.. Anak big boss.. Dia ni blogger terkenal..pelakon & pengacara..dah ada jenama baju sendiri pon... iolss sgt adore dkat dia =).. Mula2 ingat dia tak datang.. Mata ni try gak intai-intai dia tempat boss duduk tapi nampak mak dia je..rupanya dia ada..cis! rugi tak dpt selfie sesama hakhakhak..Hai  Mira!  T__T





Hamboi kawan aku neh asek fokus ke dia je..hihi..btw dia memang cantik giler..dengan sopannya..Walaupon anak boss tapi humble gile.. =)







Aku orang pertama yang beratur nak amek cendol..huahuahua







Siap khemah bagai






























Haha kemain aksi aku lempar buah kelapa untuk acara bowling kelapa..Tapi satu pin pon tak kena! Ciss!













Antara acara yang ada.. Terompah Gergasi






Penat















Gambar family my big boss







Ni pulak gambar dari my phone..sebab tu gambar tak sama bentuk..hihi


Comel sangat tau aksi dua baby comel ni..





Kemain kau dik!!







Berebut ke belon seketol








Papa tak boleh lasak-lasak lagi sebab mata dia dalam proses pemulihan akhlak..kekeke


Ok..sekian. Bai.....

No comments: