Monday 14 May 2012

Mother's Day Special !



Kalau tgk gambar kat atas tu mcm tu la aku senyum tadi..hehe...Entahlah hari ni memang rezeki aku kot sempena Hari Ibu ni..Xcited sgt nak citer sebab rasa bertuah sgt2..Alhamdulillah..

Terlebih dahulu aku nak ucapkan Happy Mothers Day kpd semua ibu2 yang ada kat dunia ni..Ades rasa mcm retis lak yang bg ucapan kat tv3..hihi..Lately ni pon banyak citer2 kat tv pasal ibu..Time tu mmg touching giler la..Xpecially citer hinsdustan sabtu baru ni..Memang Terbaekkkk! Memang sentap ke ulu jantung dia punye sedih tau..Memang rugi la sape yang 'termis' citer tu..

Bila tgk citer tu mesti aku teringatkat arwah mama & arwah ibu..Beruntung la sape2 yang ada ibu lagi..Tapi aku masih lagi beruntung punya MIL yang sangat baik...bukan bodek ni tau.. =)

Okla takmo citer sedih2 lah..nak citer yang happy lak..

Actually hari ni kami menghabiskan masa separuh hari kat umah..kemas2 cket pastu plan nak kuar lepas asar..Kitorang takde arah tuju pon..Seyesly mmg tatau nak pergi mana pon...Last2 decide pergi Capital Mall @ECM..Kalau org kontan taula pebenda ni..Kitorang pusing2 pastu mata aku terbekenan kat satu booth tu..hihi..Disini la segalanya bermula...

Aku singgah kat Diamoney! Mata aku ni bersinar2 dah tgk benda alah tu..Aku pandang hubby kenen2 cket..Pastu dia tanya bape harga..Pastu aku ckp la bla bla bla..Then dia cakap boleh sempena hari ibu merangkap hadiah anniversary in advance! Ala...kedekut betol laaa...Mana aci main gabung2 hadiah..Argh takpela janji aku dapat...Selok2 kera aku pilih..hihi

Masa nak bayar tu sales girl tu cakap ada peraduan..Kalau aku dapat teka jumlah LOVE yang ada kat board tu boleh menang hadiah brg kemas bernilai 1k lebih..Pastu aku tanya la kalau kira boleh? HAHA..Yerla mana boleh main teka2..aku bukan ahli nujum..Dah benda boleh kira..kita kira la..Pastu dengan kelam kabutnya aku kira..Love tu berterabur aku pon meraban je kira..Dalam hati malas la nak beriya2 bukan dapat pon..Tentu orang lain pon dah kira betul2.. Bila selesai budak tu cakap kalau akak menang dalam pukul 6 nanti dia akan call..Aku pon senyum jerla then berambus dr tempat tu..

Dalam keta aku pon citer la kat hubby pasal peraduan tu dalam masa yang sama tgk jam..OK ..baru pukul 5.30..Lepas tu kitorang lepak TC..Memang tatau nak pergi mana...Terasa buhsan lak ddk kuantan ni..Bila dah lepak atas pasit tu aku pon dah lupa dgn contest tu..Masuk keta dah pukul 7..Tu maksudnya aku takde rezeki la ..*sedikit keciwa..huhu..Otw balik kitorang ingat nak singgah Giant nak makan pizza kat situ..Sampai je pintu Giant tetiba hp aku berbunyi..Masa meraba2 hp dlm Handbag aku main2 dgn hubby.." Ni mesti org nak bg hadiah".. Hello..

" Kami dari diamoney..Nak inform kat puan yang puan telah memenangi salah satu hadiah.."

Whut???!!!

Lepas letak phone.." Abg!! I menang!!" HAHAHA...Suka kemain aku mcm orang giler..Sebelum collect hadiah kitorang stop solat maghrib dlm giant dulu..Dah alang2 masuk dlm pagar giant kan..Lepas tu berdesup start keta collect hadiah! Weeehooooo!...




Nak tengok tak hadiah lucky draw tu? hikhik...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Taraaaaa!  


Hehe...Masa nak amek ni siap ada sesi bergambar lg dengan manager dia..Hukhuk..malu i tau..Semua org pandang..HAHA..budget retis yg terima hadiah APBH baru2 ni la.. =)

Subang & Rantai... Subang tu aku nak pakai camne? Bergayut2 gitu boolat mata anak aku nak tarik kalau aku pakai..Kalau rantai itu OK..Mmg cantek..! I loikeee!
Hukhuk..resia isi dalam..Tq PAPA & Adik.... =)



Mesti orang tertanya2..Diamoney ni sejenis makhluk apa kan? Aku pon tatau sebelum ni..Ini hanyalah insan biasa..Bukan emas putih pon..Diperbuat daripada Platinum Rolled Gold ! Harga pon tak semahal emas putih..Mana mampu nak beli emas putih dong! Ini pon dah kira Syukran Jazilan..hehe..Apepon Mother's day tahun ni mmg best la..! Weehoooo!

No comments: