Monday 7 May 2012

Ameer's 1st Anniversary!

 (Entry Delayed!

Happy Birthday Sayang Mama !!




Dah 1 tahun pon adik..Kalau nak pikir balik rasa macam sekejap..Tapi bila ingat balik moment2 yang pahit terasa sukar sgt nak besarkan seorang anak.. Nak cukupkan setahun macam2 kami tempuh..& at the moment mcm2 dpt belajar cara2 nak handle anak..Dari kuar perut..nak kena pakai barut..pakai stoking..pakai minyak YU Yie tu.Sekarang semua tak payah pakai dah semua tu..Cuma time nak pakai baju jer kena bersilat gayung lebih cket....=)

Erm masa befday dia kitorang celebrate ala kadar jer..apa yang termampu je..Mula2 plan dulu aku nak try buat kek dia *ceh besarnya angan2 mat jenin. itu pon kaalu buat kat umah kami la..senang aku nak menyepahkan dapur aku sendiri..Tapi last2 kitorang balik KB..so kena sambut kat sana la..Otomatiknya ke kedai kek jugakla jwbnya..hehe..

Masa hari 29hb tu aku plan nak buat kat tepi pantai..Macam2 dlm kepala otak aku ni nak buat tau..Nak beli belon oksigen tu nak tanam2 banyak2 kat tepi pantai tu..Tapi hukhukhuk..cuaca tak mengizinkan...
Petang tu hujan lebat sangat..

Mula2 sebelum gerak tu MIL aku dah ckp..nak hujan ni..Langit pon dah gelap..Tapi aku bekeras ngan laki aku nak pergi jugak..Aku siap ckp kalau hujan kita patah la balik...*degil kau ye mama..HAHA

Tapi taknak dengar ckp MIL punye pasal...Bila sampai je kat Pantai Bachok tu..Hujan turun bederum2..HAHA..punyela lebat sampai bederum aku cakap.. =)

Dan dengan keciwak nya aku ckp kat hubby.."U-turn la"... hukhuk..* Moral disini dengar ckp org tua =)

Dah takde tempat lain kitorang celeb kat rumah jerlaaaaaaa........

Setup meja..tiup2 belon...then SIAP !!

Tadaaa...Jom layan gambar kami..


Kek Befday buntat tu ..

Tambah meriah dgn topi2 comel..

Bersungguh papa & mama nak wat preparation..


Orang lain yang happy lebih hihi

Kemain lagi mama pakai topeng HAHA

Adeyyy..Muka tak xcited langsungg adik ni

Fuuhhhhhhh.......  
Mmmuuuuaaaaahhhh!
Cik Ya & CIk Na..Besday boy masam sokmo

Mama & besday Boy!


Dan dalam masa yang sama..Ameer dah dpt kazen baru..Dia lahir 25hb..Nak dekat dah tarikh befday ameer..Comel kan..Abaikan muka daddy dia tu..Nama baby tu Muhammad Farish Armand..Wallah nice name..Tahniah Abg apiz & Aida..Yeahhh! Next year kita celeb sama2 hokay! =)




No comments: