Tuesday 15 May 2012

EMAS

Hye U olsssss....!!

Agak-agak aci tak aku nak wat entry pasal emas? Aci la kan..

Aku ni bukan hebat sgt pon pasal emas ni..tp ada ilmu sedikit harus dikongsikan bersama teman2 semua yang belum celik emas..Bukan IT je kena celik..Emas pon taw! Harus besarkan mata anda besau-besau yer...

Aku rasa sesiapa pon tau sekarang harga emas tengah jatuh merundum kan..dush-dush..tergolek-tergolek...cepat kutip!!! Ngeee ~ ~ ~

Camnila..Takkan nak jadi Datin baru nak involve dgn emas ni semua..Manusia mcm kita ( aku rasa kawan2 aku takde datin kot) ni boleh apa..Jangan takut jangan segan..Anda semua boleh jugak jadi investor yang berjaya..!! Hip hip horeyy!!! 

Aku pon sebenarnya baru je celik pasal ni..Ni semua officemate punya pasal..Dia la pejuang pertama yang mencelikkan mata kami semua..Kalau tak sampai ke tua la..jadi katak duduk bwh tempurung..Entah-entah rumah katak pon diperbuat daripada emas..HAHA..joking! lol

Sekarang pon rata2 citer sal perompak..Even umah kami pon pernah dimasuki perompak jahanam plus Biol dulu..Tapi alhamdulillah masa tu kerugian cket jer..So kalau takut simpan emas kat umah..Ar-rahnu kan ada..hihi..Sekarang Bank Rakyat & Agro Bank ada sediakan perkhidmatan untuk menyimpan emas..Dorang akan simpan emas korang ketat2 dalam bank mereka tu..Dan dalam masa yang sama kita bleh melabur..Wehoooo!

So kawan2 jangan ketinggalan..Beli la emas sekarang..Banyak tempat kita bleh beli..Public Gold ke..kedai emas ke..kat HAKU ke..hikhik..takdela ..aku pon kawan aku punye..Kalau invest cket-cket lama2 nanti jadi bukit..Ala zaman tok adam punye pantun la..Ok tukar..Invest cket-cket nanti boleh beli bukit..pastu buat umah atas tu HAHA..joking lagi!

Memang diakui harga emas kita tak boleh nak predict..TAPI percayalah dengan kehebatan EMAS..Cakap banyak pon tak guna..Semua org tau emas punye value sentiasa naik year by year! Sape yang dah kwen mesti tau harga emas masa nak beli tu bape rm se-gram dan skrg dah bpe rm se-gram? Paham dok..Tapi emas pon ada pasang surut dia..Ikut harga dunia kan..Entah aku pon tak berapa nak pro lagi bab-bab ni..

So apa lagi? Pergi rompak kedai emas sekarang ! hikhik..giler..dont do that! Guna cara halal la kan baru berkat..Ceh..Okla..penat dah type..Papepon masa depan kita bergantung pada kita sendiri..Kalau kita tak ubahnya sape lagi? Who? World Health Organization? Kekeke...


Jangan nanti bile emas dah naik rm500 se-gram.."Ala rugi aku tak beli dulu".. Tunggu apa lagi weh? Go & Grab the Great Chance!



Google





No comments: