Thursday 10 December 2015

Basic Shawl #thuraiyashawl

Assalamualaikum..

Sesungguhnya aku dah lama sangat tak update blog ni..kalau blog ni macam gua labah-labah pon tak sanggup nak buat sarang sebab sawang yang melampau. Apo nak buek..angin menulis entry baru asek terbantut je..huhu..

Hurm sebenarnya aku nak bagitau yang sekarang aku dengan kawan-kawan opis sedang berjinak-jinak nak jual shawl. Walaupun penjual shawl/tudung ni dah macam cendawan tumbuh lepas hujan.. tapi siapa tahu rezeki Allah nak bagi.. dari sikit-sikit inshaallah jadi bukit..Sekarang kami tengah keluarkan basic shawl iaitu shawl panjang dan lebar. Tapi size yang kami buat ni memang special dari yang lain. Kain pon inshaallah lembut dan senang sangat nak bentuk. Kami tau tak boleh nak lawan dengan nama-nama vendor yang gah kat luar sana tapi kualiti kami inshaallah..kain yang sangat lembut..dan harga yang kami jual jauuhhh lebih murah.


Basic shawl kami namakan #thuraiyashawl telah terjual 26 helai dalam masa 4 hari..Terima kasih pada yang membeli..Kawan-kawan antara banyak yang memberi support! TQ korang.. Alhamdulillah walau sikit takpe..lagipon kuantiti tu sudah terlalu banyak untuk penjual ikan bilis macam kami ni..hihi.. ini semua memberi semangat untuk kami untuk keluarkan #thuraiyashawl dalam kuantiti yang lebih banyak. Hari ni pon alhamdulillah batch 2 #thuraiyashawl telah mula dijual di ig kami @bymindhijab @bymindhijan @bymindhijab. Korang jangan segan-segan nak follow okeh. Hari esok kami akan lancarkan produk baru iaitu double loop instant shawl..haaa nak tau macam mana kena follow @bymindhijab okeh.. Harga yang kami jual semua murah-murah..Tapi kualiti kain tip top! Inshaalah..


So pada sesiapa yang tengah mencari shawl yang panjang dan lebar..opkos material kain yang sangat lembut boleh lah whatssapp kami sekarang sementara warna-warna #thuraiyashawl untuk batch tu banyak lagi yang masih available..


Warna-warna untuk #thuraiyashawl

1. Cotton Pink
2. Violet Pink
3. Romantic Pink
4. Andaman Blue
5. Royal Blue
6. Passionate Purple
7. CottonWood
8. Mustard
9. Dark Grey
10. Olive
11.Classic Peach
12. WarmLatte
13. Dark Brown


Material kain kami guna high quality chiffon georgette.
Size : 2m x 0.75m


Warna-warna yang ada untuk #thuraiyashawl.. ada 13 warna semua nya..harga untuk #thuraiyashawl ni rm28 jer.. tapi kalau borong 4 helai kami akan bagi harga kasih sayang curah-curah RM100 jer!!! Untung sikit takpe janji customer puas hati.. =P







 Royal Blue







 Dark Grey







 Olive







Passionate Purple






 Romantic Pink







 Warm Latte








Andaman Blue








Mustard



So korang yang mana-mana nak cuba #thuraiyashawl boleh lah whatsapp ke 014 8209811 / 0172526834 yer.. Kami gerenti korang takkan menyesal bila dah cuba #thuraiyashawl ni..Tq in advance darls =)






1 comment:

Cik Nor said...

CANTIK2 WARNANYA..:)