Thursday 11 September 2014

Salam Jumaat

Assalamualaikum & Hai..


Saja aku nak mewujudkan entry baru sebab aku asek bosan asek terpandangkan entry sebelum ni pasal gigi..huehue..Actually ni pon aku nak share pasal rawatan akar gigi lagi. Semalam appointment ke-3..ada 1 appointment lagi next two weeks..hoho lama pulak kali ni. Sebelum ni kali ke3 dah settle.. Dia punya fees pon dah naik..sob sob sob..aku ingatkan masih RM350.. Rupanya dah RM450..Huahuahua.. See ni belum GST. Baru awal tahun aku buat, bila dah nak masuk penggal akhir tahun dah beza RM100.. Huhu.. Tapi kalau nak comparekan dengan klinik yang aku tanya dulu masih di bawah paras rendah lagi dari yang dulu. Hurm nasiblah sape suruh taknak jaga gigi kecik2 dulu...hewhewhew

#kosrawatanakargigi



Actually hari ni ada gotong royong kat opis. Tapi memo tak sampai ke unit kami. So mohon maaf dipinta bos takle nak join sebab dah sarung dress meleret2..haha diva sangat kau kan!

#kosrawatanakargigi



Bila gigi dah tak sakit boleh selfie nampak gigi =P  

No comments: