Tuesday 19 June 2012

Obes sudaaa

Hyee...uolsss.. 

Tajuk kat atas tu mengungkapkan bahawa betapa gundah gelananya hati hamba..heee..sdp kan wording aku tuh..huh!

Aku sedikit tension ngn body aku skrg...Perut boncit mengalahkan org beranak operate! Pastu pulak lemak disana sini situ..Kalau la aku boleh kutip2 pastu buang dah lama aku buang...Tapi lemak tu mcm tepu jer..hukhuk..

Baru2 ni aku buat test dgn mesin apa entah..biasanya benda alah tu kat London Weight tu ada..tp aku bukan pergi situ..Mana aku nak cekau pitih,,,huhu..Ada org dtg opis buat talk ckit sambil nk promote brg2 dia..Aku try la timbang atas mesin tu..dia akn baca kandungan kalori..lemak kat celah mana..tahap jantung kita berapa..pastu umur organ dalaman kita..manyakkk kan..?? tp resultnye hancussss...Aku kecewa dgn diri sendiri..uwaaaa!

Bacaan berat aku buat aku tersentap jup? Wutttttt? Takkanla...selama ni aku timbang dgn scale kat umah tkde mcm tu..Mesin tu absolutely salah..Aku punye penimbang tu betol..*terimala hakikat didi oitt. Pastu dia cakap aku punye lemak banyak..kira mcm obes ha kau! Lemak merata2 especially kat perut & montot la...Tapi ada yang bestnye jantung aku paras 4...Tahniah....Normal bawah 5..Owh nasib baik..Pastu dia cakap aku punye berat tu balance la dgn tinggi aku..Kat situ aku bersyukur Allah anugerahkan aku ketinggian cmni so kegemukan aku tu tak nampak sgt..Kalau aku pendek ropa dia lebih kurang beruang kola la kot..HAHA..

Hurm nak cantik kena berkorban..Nak pki corset tu semua malas..sedangkan berpantang pon aku culas2 je pakai bengkung..Nak makan ubat hurmm..tataula..kena rajin sebenarnya kalau nak cantik..Tapi aku ni...bluweeeekkkk...


P/s : Well org dah beranak normal la kot jadi mcm ni..Hehe..ayat cover..

No comments: